- Snelle opdrachtverwerking
- Meer grip op de planning
- Minder administratie
- Minder kosten
Home » Digitale werkbon
Werken met een digitale werkbon
Werken met een papieren werkbon is voor jou en je mensen niet altijd even makkelijk. De werkbonnen moeten goed bewaard worden maar kunnen kwijtraken, het is mogelijk dat ze opraken waardoor er geen werkbon ingevuld kan worden en als meerdere van je mensen ze tegelijk inleveren kan de verwerking flink wat tijd kosten. Het is dan beter om de digitale werkbon van PCA in te zetten. Met onze software een digitale werkbon schrijven is zo gedaan. Er komt geen pen aan te pas en je mensen hoeven hiervoor alleen maar hun smartphone of tablet bij zich te hebben. De informatie die wordt ingevuld wordt direct verwerkt zodat je meteen een overzicht heeft van wie er beschikbaar is voor een eventuele extra klus.
Aan de slag met onze software voor uw digitale werkbon
De digitale werkbon app van PCA is een perfecte tool om altijd alle relevante informatie voor uw bedrijf inzichtelijk te hebben. De medewerkers registreren in het veld via de software alle werkzaamheden die ze hebben uitgevoerd, waarna deze meteen in uw systeem staat. De buitendienst ziet dan gelijk wat er is ingevuld en kunnen hier de planning eventueel op aanpassen. Met de app hebben je mensen het planningsoverzicht altijd in hun broekzak, geheel up to date. Formulieren worden digitaal verwerkt en er kunnen eenvoudig foto’s of documenten worden meegestuurd. Zo verlopen de processen binnen jouw bedrijf een stuk effectiever!
Meer weten over onze sofware om een digitale werkbon mee te maken?
Indien je meer wilt weten over de mogelijkheden die wij met onze software te bieden hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om je te helpen met het maken van een keuze voor onze software en je te vertellen wat hier allemaal mee mogelijk is. Uiteraard is het ook mogelijk voor ons om aanpassingen te maken aan de app, waarbij deze nog beter op jouw wensen aansluit. We hebben elders op deze website uitgebreide informatie over de functionaliteiten van onze app voor je klaarstaan.
Profiteer van deze voordelen:
- Uw processen verlopen sneller en efficiënter
- Optimale klantreis voor hogere klanttevredenheid
- Prestaties meten en stuurinformatie in beeld
- Minder reistijd door de inzet van routeoptimalisatie
- Minder faalkosten door betere samenwerking in de keten
- Meer grip op uw eigen werk en dat van uw co-maker
- Maandelijks opzegbaar en u betaalt per gebruiker
- Integratie met uw bestaande ERP-systeem
Door de inzet van slimme software en
algoritmes versoepelt u het werkproces.
Benieuwd waar voor u de winst zit?
Vraag een demo aan!
of neem vrijblijvend contact op via
0572 346 66 55
Zo eenvoudig werkt het
Vastleggen
Hogere first-time fix
Je klant heeft een storing-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je. Het vastleggen kan in PCA of (geïntegreerd) in je bestaande ERP of boekhoudoplossing.
Snel een correcte opdracht vastlegging
Gekoppeld met je bestaande ERP-systeem en klantportaal
Juiste opdracht = hogere first-time fix
Plannen
Sneller dan ooit
Dagen vliegen voorbij; wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan.
Hoe: door de juiste persoon op de juiste plek te plannen. Incl. een geoptimaliseerde route. En direct een afspraak o.b.v. een passend voorstel voor zowel uw organisatie en als de eindklant.
Laat het planproces over aan onze slimme algoritmes, kies voor PCA’s Marlin.
Met ketenintegratie kunnen wij een afspraak van jullie klant plannen bij een onderaannemers. Zo houd je grip op uitstaand werk en verminderen faalkosten (in de keten).
Klanten sneller bedienen
First-time fix verhogen
Vermindering van reistijd door route-optimalisatie
Regie op uitstaand werk
Optimaal gebruik van beperkte capaciteit van je team
Registreren
Makkelijk: 1 uur administratie per vakman per dag besparen
De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij moet doen. Met onze gebruiksvriendelijke mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij. Verbruikte materialen, urenverantwoording, foto’s, (inspectie)formulieren en een handtekening van de klant.
Na afronding verschijnt de werkbon direct in de inbox van de klant. De app is flexibel instelbaar en te configureren naar uw workflow.
Snelle opdrachtverwerking
Urenregistratie
Minder administratie
Sneller factureren
Minder belasting op kantoor
Verwerken
Eenvoudig met dashboards
Het proces is klaar, de data is al op kantoor voor facturatie. Alle verzamelde gegevens zie je op je dashboards en rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.
Mensen processen en klanttevredenheid optimaliseren
Inzicht en stuurinformatie
Klaar voor facturatie
Het optimaliseren van het planningsproces bespaart tijd en geld
Het optimaliseren van het planningsproces bespaart u tijd en geld. Ook zullen onze oplossingen de klanten en uw personeel positief stemmen. U kunt uw klanten zelf laten plannen of een bestaande planning laten wijzigen. Uw monteurs hoeven zich na een lange werkdag niet langer te buigen over losse formulieren, het handmatig registreren van de uren en dat soort administratieve zaken. Binnen onze app worden de uren automatisch geregistreerd en worden formulieren, foto’s en handtekeningen van klanten opgeslagen. Als u wilt weten op welke manier wij u kunnen ondersteunen bij uw planningsproces, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze experts. Samen zullen we ons verdiepen in de mogelijkheden en tot een oplossing komen die naadloos aansluit bij uw organisatie, maar ook bij uw persoonlijke wensen.