Met de software van PCA kom je verder. Check onze functionaliteiten.

Functionaliteiten

software waarmee je verder komt

De efficiëntie die wij bieden op softwaregebied, hebben we onderverdeeld in drie verschillende functionaliteiten. 

Of jouw buitendienst bestaat uit een paar of heel veel monteurs: je wilt ze zo efficiënt mogelijk aansturen. Je verhoogt de klanttevredenheid door snelle service én je verlaagt de kosten tegelijkertijd.

Zie je dit wel zitten? Gebruik dan onze software voor service- en onderhoudsplanning. Opdrachten inplannen, verschuiven of alles volledig automatisch plannen: het kan allemaal. Met onze slimme tools bieden we je eindeloze mogelijkheden, maar wel altijd overzicht en controle. Je weet wat de planning doet en je weet waar het team zich bevindt.

Het valt niet mee om een goed actueel overzicht te hebben van al je lopende projecten. Er gebeurt zoveel tegelijk! Hoe moet je dat nu slim, snel en efficiënt plannen? PCA heeft de oplossing voor jou.

Met onze software heb je één planningsomgeving voor alle uit te voeren opdrachten, zowel projectmatig als service. Zo kun je medewerkers op beide afdelingen inzetten of juist gescheiden houden. Wij bieden je de grip die je zoekt. Kies ook voor inzicht in de samenhang van opdrachten en noodzakelijke volgorde, terwijl je rekening houdt met de mijlpalen!

Bent je helemaal klaar met die papieren werkbonnen die steeds kwijtraken en bovendien kwetsbaar zijn? Mis je soms het overzicht van alle werkzaamheden die jouw mensen uitvoeren?

Gebruik dan de digitale werkbonnen van PCA. Met onze slimme tools registreren de  medewerkers in het veld alle administratieve handelingen rondom de werkbon via hun smartphone of tablet. 

De buitendienst heeft alle informatie inzichtelijk en de status is direct inzichtelijk voor de planning. Dat wil jij toch ook?

PCA zorgt voor:

Stroomlijn het planningsproces Door de inzet van jouw data en onze slimme software

ZIJ werken al met PCA

WEBINAR

klaar voor de gasketelwet?

Per 1-1-2023 is de CO-certificering verplicht. Wij helpen je met het organiseren van alle rapporten, formulieren, checklists, foto’s en data van je buitendienst met onze slimme app

Meld je aan voor onze webinar op donderdag 13 oktober van 11.00 tot 12.00 uur. Wij leggen je uit hoe simpel de app werkt en wat het jouw bedrijf oplevert. Natuurlijk beantwoorden we ook je vragen meteen.