Mobiele apps

De mobiele werkbonapplicaties van PCA op-een-rij

PCA heeft digitale werkbonnen. Slimme tools die in het veld gebruikt worden om alle administratieve handelingen rondom uw werkbon te registreren. Applicaties die te gebruiken zijn op zowel een smartphone als tablet. De buitendienst heeft alle informatie inzichtelijk en de status is direct inzichtelijk voor de planning.

NeMO5 is ons paradepaardje. Deze Android-app bevat alle functionaliteit die ontwikkeld is en naadloos aansluit op uw serviceproces. Naast de voor-de-hand liggende functies om uren, status en materialen te registreren is er meer, namelijk:

  • Herplannen van uw afspraak bij de klant op locatie
  • Historie inzichtelijk op adres, klant of installatie-niveau
  • Klantinformatie inzichtelijk
  • Planningsoverzicht in uw broekzak
  • Formulieren digitaal verwerken
  • GPS-tracking
  • Foto’s en documenten meesturen of maken

De applicatie NextMO is te gebruiken op alle telefoons en tablets. Hier zijn de voor-de-hand liggende functies als uren, status, formulier en materiaalregistratie opgenomen.

Projectmedewerkers kunnen uit de voeten met Hero. Een tool om in het veld uren te registeren op geplande projecttaken. Snel afvinken, zonder teveel registraties. Easy-as-that.

PCA zorgt voor

  • Optimale klantreis voor hogere klanttevredenheid
  • Hogere first-time-fix ratio
  • Prestaties meten en stuurinformatie in beeld
  • Minder reistijd door de inzet van routeoptimalisatie
  • Planvoorstel voor snellere service
  • Efficiëntere samenwerking in de keten voor minder faalkosten
  • Meer grip op uw eigen werk en dat van uw co-maker
  • Efficiënte inzet van uw beperkte capaciteit

Benieuwd hoeveel uw organisatie kan
besparen met onze software?

ZIJ werken al met PCA