- Snelle opdrachtverwerking
- Meer grip op de planning
- Minder administratie
- Minder kosten
Home » Mobiele werkbon
Houd overzicht met de mobiele werkbon app van PCA
Ben je op zoek naar een effectieve manier om overzicht te houden tussen alle werkbonnen die binnen uw bedrijf gebruikt worden? Dat is niet altijd even eenvoudig. Zeker als er meerdere mensen voor je werken die allemaal werkbonnen inleveren, zul je merken dat het lastig kan zijn om het overzicht te behouden. Een mobiele werkbon biedt dan uitkomst. We hebben bij PCA een mobiele werkbon app ontwikkeld waarmee jee heel eenvoudig zicht houdt op wat voor werkzaamheden er door wie zijn uitgevoerd.
Aan de slag met onze software mobiele werkbon
Wanneer je gebruik maakt van onze mobiele werkbon, kunnen uw mensen eenvoudig in het veld hun gegevens doorgeven. Dit doen ze door middel van hun smartphone of tablet. Hiermee hoeven ze geen papierwerk af te handelen en kunnen ze sneller door naar een volgende opdracht. De buitendienst van uw bedrijf heeft de informatie dan ook direct in handen. Dit maakt het eenvoudiger om de planning aan te passen en te bekijken wie er bijvoorbeeld beschikbaar is voor een nieuwe opdracht. De mobiele werkbon app is daarbij zeer makkelijk in het gebruik en aan te passen aan de wensen van jouw bedrijf.
Meer weten over onze software voor uw mobiele werkbon?
Je kunt altijd even contact met ons opnemen om jouw vragen te stellen over de mogelijkheden die onze speciale mobiele werkbon app je allemaal te bieden heeft. Zo is het met onze app mogelijk om een afspraak met uw klant op locatie te herplannen, de historie van een bepaalde klant inzichtelijk te krijgen, een planningsoverzicht in jouw broekzak mee te nemen, formulieren digitaal te verwerken en foto’s en documenten mee te sturen. Wil je ook dat je processen sneller en betrouwbaarder verlopen? Wij gaan dan graag met je in gesprek om door te nemen wat wij jou met onze app allemaal te bieden hebben, maar ook wat jouw wensen zijn op dit gebied.
Profiteer van deze voordelen:
- Uw processen verlopen sneller en efficiënter
- Optimale klantreis voor hogere klanttevredenheid
- Prestaties meten en stuurinformatie in beeld
- Minder reistijd door de inzet van routeoptimalisatie
- Minder faalkosten door betere samenwerking in de keten
- Meer grip op uw eigen werk en dat van uw co-maker
- Maandelijks opzegbaar en u betaalt per gebruiker
- Integratie met uw bestaande ERP-systeem
Door de inzet van slimme software en
algoritmes versoepelt u het werkproces.
Benieuwd waar voor u de winst zit?
Vraag een demo aan!
of neem vrijblijvend contact op via
0572 346 66 55
Zo eenvoudig werkt het
Vastleggen
Hogere first-time fix
Je klant heeft een storing-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je. Het vastleggen kan in PCA of (geïntegreerd) in je bestaande ERP of boekhoudoplossing.
Snel een correcte opdracht vastlegging
Gekoppeld met je bestaande ERP-systeem en klantportaal
Juiste opdracht = hogere first-time fix
Plannen
Sneller dan ooit
Dagen vliegen voorbij; wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan.
Hoe: door de juiste persoon op de juiste plek te plannen. Incl. een geoptimaliseerde route. En direct een afspraak o.b.v. een passend voorstel voor zowel uw organisatie en als de eindklant.
Laat het planproces over aan onze slimme algoritmes, kies voor PCA’s Marlin.
Met ketenintegratie kunnen wij een afspraak van jullie klant plannen bij een onderaannemers. Zo houd je grip op uitstaand werk en verminderen faalkosten (in de keten).
Klanten sneller bedienen
First-time fix verhogen
Vermindering van reistijd door route-optimalisatie
Regie op uitstaand werk
Optimaal gebruik van beperkte capaciteit van je team
Registreren
Makkelijk: 1 uur administratie per vakman per dag besparen
De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij moet doen. Met onze gebruiksvriendelijke mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij. Verbruikte materialen, urenverantwoording, foto’s, (inspectie)formulieren en een handtekening van de klant.
Na afronding verschijnt de werkbon direct in de inbox van de klant. De app is flexibel instelbaar en te configureren naar uw workflow.
Snelle opdrachtverwerking
Urenregistratie
Minder administratie
Sneller factureren
Minder belasting op kantoor
Verwerken
Eenvoudig met dashboards
Het proces is klaar, de data is al op kantoor voor facturatie. Alle verzamelde gegevens zie je op je dashboards en rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.
Mensen processen en klanttevredenheid optimaliseren
Inzicht en stuurinformatie
Klaar voor facturatie
Het optimaliseren van het planningsproces bespaart tijd en geld
Het optimaliseren van het planningsproces bespaart u tijd en geld. Ook zullen onze oplossingen de klanten en uw personeel positief stemmen. U kunt uw klanten zelf laten plannen of een bestaande planning laten wijzigen. Uw monteurs hoeven zich na een lange werkdag niet langer te buigen over losse formulieren, het handmatig registreren van de uren en dat soort administratieve zaken. Binnen onze app worden de uren automatisch geregistreerd en worden formulieren, foto’s en handtekeningen van klanten opgeslagen. Als u wilt weten op welke manier wij u kunnen ondersteunen bij uw planningsproces, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze experts. Samen zullen we ons verdiepen in de mogelijkheden en tot een oplossing komen die naadloos aansluit bij uw organisatie, maar ook bij uw persoonlijke wensen.