Onze hardloper voor de klant: Joost Koolhof! - PCA

Onze hardloper voor de klant: Joost Koolhof!

Onze hardloper voor de klant: Joost Koolhof!

Voor velen is hij het eerste aanspreekpunt van PCA: Joost van Support. Voor PCA is Joost Koolhof een echte hardloper. Een vastbijter die het liefst iedere klant met plezier een oplossing biedt. Hij is het centrum van klanttevredenheid en contact. Wanneer collega’s klanten bezoeken wordt er vaak vol lof gesproken over het afgeleverde werk van ‘Joost van Support’. Maar wie is hij? 

Renner van de boerderij

In zijn vrije tijd verzorgt Joost een paar keer in de week hardloopclinics bij de atletiekvereniging. Slimmer, beter en sneller worden: dat is zijn doel zowel privé als in zijn werk. De marathon van Rotterdam stond op de planning; de stad waar zijn vriendin vandaan komt. Samen met haar woont hij in het centrum van Raalte. Oorspronkelijk komt Joost uit Luttenberg ‘van de boerderij’, waar hij de handen zo nu en dan nog uit de mouwen steekt. Zijn werkethos is daarom niet vreemd: doen wat je zegt en niet klagen.

Tevreden klant zorgt voor een boost

Wij vroegen Joost waar hij plezier uit put. Zijn antwoord was helder: ‘Ik wil de klant verder helpen door de juiste oplossing te vinden. Ja, ik bijt mij daar volledig in vast. Dit doe ik door mij in de klant te verplaatsen en mijzelf de vraag te stellen: wat had ik gewild in deze situatie en hoe zou ik geholpen willen worden? Door continu aan deze vraag te denken kom ik tot een oplossing voor de klant. Klanten die tevreden zijn; dat geeft mij een boost. Het klantcontact vind ik gaaf, ook om te horen wat er speelt bij de klant, waar de uitdagingen liggen en waar ik een oplossing kan bieden.’
Al 11 jaar staat Joost dag (en bijna ’s nachts) klaar voor PCA. Wij hopen nog vele jaren met deze gezellige en behulpzame collega te kunnen werken.

Kennis maken?

Bel Joost van Support op telefoonnummer 0572 34 66 59

Ga terug naar het nieuws overzicht

WEBINAR

klaar voor de gasketelwet?

Per 1-1-2023 is de CO-certificering verplicht. Wij helpen je met het organiseren van alle rapporten, formulieren, checklists, foto’s en data van je buitendienst met onze slimme app

Meld je aan voor onze webinar op donderdag 13 oktober van 11.00 tot 12.00 uur. Wij leggen je uit hoe simpel de app werkt en wat het jouw bedrijf oplevert. Natuurlijk beantwoorden we ook je vragen meteen.