Schrijf je hier in voor Corporatieplein 2021!
Gebruikt u al slimme algoritmes en tools om uw first-time-fix ratio te verhogen? Hoe zit het met uw huurderstevredenheid? Met de software van PCA automatiseert u uw complete service- en onderhoudsproces. De intake, de (volledig geautomatiseerde) planning, de uitvoering, de facturatie. Het geeft u controle, interessante inzichten en bovendien grip op uw prestaties.
Data is dé aanjager
Data is voor ons de aanjager om continu te streven naar slimmer, beter en sneller. Klinkt dat abstract? Ver weg? PCA doet veel meer. Uw processen visualiseren we, net als de resultaten, zodat kansen direct zichtbaar worden. Waar en wat kunt u optimaliseren? Zien wij u op onze stand? PCA brengt u in 4 (technisch vernuftige) stappen naar een efficiënter proces:
1. VASTLEGGEN – HOGERE FIRST TIME FIX
Uw klant heeft een storing-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het huurdersklantportaal of telefonisch bij u.
• Snel een goede opdracht vastlegging
• Gekoppeld met uw ERP systeem en klantportaal
• Juiste opdracht = hogere first-time fix
2. PLANNEN – slimmer dan ooit
ij zorgen voor grip op de (dagelijkse) planning. Inhoud opdracht bekend? Wij rekenen de optimale planning uit in een passend voorstel voor zowel u als corporatie als de huurder. Volledig geautomatiseerd, via slimme algoritmes. Middels ketenintegratie plannen wij zelfs een afspraak van uw klant in, via uw onderaannemers. Zo houdt ú grip op uitstaand werk en vermindert u faalkosten in de keten.
• Klanten sneller bedienen
• First-time fix verhogen
• Vermindering van reistijd door route-optimalisatie
• Regie op uitstaand werk
• Optimaal gebruik van beperkte capaciteit van uw team en onderaannemers
3. REGISTREREN – minder belasting op kantoor
De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij moet doen. Geen onnodige materialen meer in zijn auto, geen onnodige kilometers, onhandige routes of klanten die achteraf niet thuis blijken te zijn. Met onze gebruiksvriendelijke mobiele apps houden we belangrijke gegevens automatisch bij. Verbruikte materialen, urenverantwoording, foto’s, (inspectie)formulieren en de handtekening van de klant.
• Snelle opdrachtverwerking
• Urenregistratie
• Minder administratie
• Sneller factureren
• Minder belasting op kantoor
4. VERWERKEN EN STUREN – EENVOUDIG MET DASHBOARDS
Alle verzamelde gegevens ziet u op uw dashboards en rapporten, zodat u met één druk op de knop kunt bijsturen.
• Mensen, processen en klanttevredenheid optimaliseren
• Inzicht en stuurinformatie
• Continu slimmer, beter en sneller
Wij maken graag kennis!