• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Waarom periodieke ondersteuning belangrijk is voor jouw groei!

Door Jelko Wieferink

Want groeien doe je samen. Want waarom moeilijk doen als het samen kan?

PCA is expert. Waarom? Omdat wij kennis hebben van de processen. Om continu bij te dragen aan de groei van onze klanten ondersteunen wij onze klanten periodiek.

Meerwaarde

Hoe? Door het ‘periodiek ondersteuningsplan’. Wij helpen jou met de juiste inrichting, het bijsturen, het gebruik en de optimalisatie van onze oplossingen binnen uw applicatielandschap. De ontwikkelingen bij PCA staan nooit stil. Wij voorzien onze oplossingen continu van nieuwe, direct beschikbare functionaliteiten. Onze klanten vertellen ons dat het voor hen een meerwaarde is om vragen over het gebruik van de software of nieuwe functionaliteiten, rechtstreeks te kunnen stellen aan een vaste PCA-consultant. PCA ontwikkelt namelijk constant door, samen met jou.

Daarnaast hebben klanten behoefte aan extra uitleg en ondersteuning wat voortkomt vanuit organisatiewijzigingen en mutaties in het personeelsbestand. De PCA-consultant helpt om deze nieuwe medewerkers te begeleiden in het gebruik van de PCA-oplossingen. Ook kan bij jou de behoefte ontstaan om een aanpassing of wijziging snel in jouw omgeving te laten doorvoeren. Samen, slimmer, beter en sneller.  

Optimalisatie en vraagbaak

Onze klanten zijn na de implementatie zeer tevreden met de behaalde procesverbetering, maar er is altijd ruimte voor verdere optimalisatie van het proces. Het ‘periodiek ondersteuningsplan’ van PCA houdt in dat een consultant van PCA periodiek een bezoek brengt om op proces-/afdelingsniveau de inzet en het gebruik van de oplossingen van PCA te monitoren. Ook fungeert de consultant van PCA, tijdens een bezoek, op locatie als vraagbaak voor de afdeling en voorziet de consultant de eindgebruikers van ‘tips & trucs’.

Zo zorgen wij ervoor dat jullie optimaal gebruik maken van de oplossingen van PCA. Wij zien bij klanten die het PCA-beheerplan afnemen dat de gebruikers minder vragen voor onze support afdeling hebben. Ook maken zij beter gebruik van onze oplossingen, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid!