Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken
Minder kilometers (maakt groener)
Het slimme PCA-Planbord rekent direct de routes uit. Onze eigen intelligente algoritmes houden rekening met filedruk en drukte in de stad/omgeving.
Het Planbord plant de taak bij de medewerker met de juiste skills en onderzoekt welke locaties bij hem/haar passen. Dat krijgt jouw planner voorgesteld in het Planbord. De planner wordt dus regisseur. De medewerker buiten rijdt de kortste en meest efficiënte route.
Zo zijn je monteurs, vakmannen, of installateurs sneller op de juiste plek en het reduceert brandstofkosten direct.
De software denkt 24/7 mee op basis van actuele omstandigheden, waardoor je altijd optimaal plant.
Hier is waarom:
Stel je voor, twee routes zijn gepland, één in het groen en één in het geel. Hoewel planningen B en F dicht bij elkaar liggen, worden ze niet altijd na elkaar gepland na optimalisatie. Waarom? Als we planning F aan de groene route toevoegen, moeten we planning C naar de gele route verplaatsen. Dit resulteert in een langere totale reistijd voor beide routes. Daarom worden de taken afzonderlijk gepland, voor een efficiëntere routeplanning.
Onze slimme software is in staat om complexe projecten te structureren en deadlines realistisch in te schatten. Bedrijven kunnen daardoor rekening houden met diverse variabelen zoals technische specificaties, levering van apparatuur en beschikbaarheid van gespecialiseerd personeel. Hierdoor kunnen projecten met precisie worden gepland, wat leidt tot een verbeterde projectbeheersing.
En onze software biedt nog meer voordelen:
“Hoewel we high tech producten hebben, houden we van persoonlijk contact. We kennen onze klanten bij naam en als jij belt, spreek je een van mijn collega’s. Wij denken altijd met je mee, daar komt geen ander systeem aan te pas dan ons menselijke boerenverstand.”
Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.
"*" geeft vereiste velden aan
Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan