Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » Oplossingen & Producten » Features
PCA App
Werk piekt niet gelijkmatig over het jaar. In de zomer heb je misschien ruimte voor onderhouds-opdrachten, terwijl je planning in de winter altijd overloopt. Met de Dynamische Seizoensplanner wordt door gebruik van slimme parameters rekening gehouden met de patronen in jouw bedrijf – zoals seizoensinvloeden, drukke periodes of weersomstandigheden – zodat je planning realistisch en werkbaar blijft. Het ontwikkelen en integreren van deze feature vereist afstemming met bestaande processen. Zo zorgen we samen voor meerwaarde en het gewenste resultaat. In welke branche ben jij actief? »
Lege-plekken-vuller
Deze tool denkt in een split-second mee als er plotseling een leeg moment ontstaat. Een klant zegt af, of is niet thuis, of er valt ad-hoc een afspraak weg, dán stelt deze tool een perfect passende klus voor. Hij zoekt in de taken die ‘in de toekomst’ gepland staan, of nog ongepland staan. Je werkt zo met een virtuele assistent die razendsnel met goede (doorberekende) voorstellen komt. Voordelen:
Objectbeheer
Geautomatiseerde materieel-planning
Zodra je een taak aanmaakt in PCA’s Planbord, koppel je met deze tool automatisch het juiste materieel, zonder extra handelingen. Denk aan hoogwerkers, aanhangers, meetapparatuur of specialistisch gereedschap. Nadenken over materieel is niet meer nodig, het staat al gereserveerd voor de klus; geen dubbele handelingen meer en geen extra tijd of hoofdbrekens. Je houdt je materieelkosten hiermee laag, want je zet alles zeer efficiënt in. Misgrijpen is passé omdat de beschikbaarheid geregeld is.
Lees meer over het PCA Planbord »
Klantcommunicatie 2.0
Geen telefoontjes meer om afspraken te bevestigen, verzetten of herinneren, dat regelt jouw systeem nu helemaal zelf. Zodra een klus is ingepland, krijgt de klant automatisch een duidelijke bevestiging via WhatsApp, per mail of sms, in jullie eigen schrijfstijl. En kort voor de afspraak? Dan volgt een reminder, zodat niemand het vergeet. Ook bij wijzigingen houdt het systeem de klant op de hoogte. Hierdoor is iedereen beter geïnformeerd en beter voorbereid. Voordeel: minder no-shows, betere klantrelaties. Bekijk ook ons artikel over automatische klantcommunicatie »
Afspraak-portaal
Veiligheid
Data vraagt om de beste beveiliging. Veiligheid krijgt bij ons de grootste prioriteit en zit verweven in onze producten. Denk aan: 2FA Bij tweefactorauthenticatie is er een 2e veiligheidslaag voor toegang tot een applicatie. Bijv. dmv een extra pincode.
Single Sign On Inloggen bij diverse portalen is verleden tijd. Het toegankelijk maken van alle gegevens via één portaal maakt het verbruik van storage en de aantallen licenties inzichtelijker en veiliger. Iemand uit dienst? Met 1 druk op de knop blokkeer je de toegang tot alle systemen. Bekijk ook onze blog: ‘Samen met darktrace cyber risicos aanpakken’ »Call intake ++
Route-optimalisatie met AI
2026
AI gaat een grote verschuiving teweegbrengen in software voor buitendienstplanning. Waar de huidige systemen vooral registreren en plannen volgens vaste regels, ontwikkelt PCA met AI. We werken aan de ‘sur-plus’ van slimmer plannen, leren van de praktijk, en pro-actief meedenken. PCA helpt jou zo met de overgang van statisch registreren naar dynamisch meedenken. Het maakt je planningssoftware niet alleen slimmer, maar ook menselijker – omdat het leert van de realiteit binnen en buiten.
Zie wat Maurice en Barbara ontdekten in San Francisco over AI »
Wil je deze features in actie bekijken? Tijdens ons vragenuurtje laat ons salesteam je de belangrijkste vernieuwingen zien – inclusief live demo’s van het planbord en de App. Uiteraard is er ruimte voor al je vragen.
Te verwachten in ’26
In 2026 helpen we je nog een stap verder: de productiviteit verhogen van jouw organisatie. Hoe?
Altijd inzicht in de impact van onze software op jouw organisatie
Jij wil weten wat onze software écht oplevert voor jouw organisatie. Dat begrijpen wij. Features zijn gaaf maar vragen om een investering. Daar wil je de opbrengst van zien. Met onze productiviteitsverhoger heb je op ieder moment helder inzicht in de impact op je bedrijfsvoering. Zie direct hoeveel tijd, kosten en middelen je bespaart en ontdek het effect op je omzet, efficiëntie en werkplezier. En ook aan welke knoppen je kunt draaien voor meer effect.
PCA-ers zijn echte mensen. We ontwikkelen zelf, in Oost-Nederland. De eigenaren zijn ook PCA-ers. Er ligt dus geen druk op ons van externe, financiële belanghebbenden. Wij kennen onze klanten en staan ze persoonlijk te woord. Ons werk is dus oer-Hollands. Bovendien draait al onze data op Europese servers.
De ontwikkelingen gaan snel. Wij doen mee. Jij ook? Informeer bij Heleen welke meerwaarde wij jullie kunnen brengen. Mail, bel of app: 06 18 79 36 04.
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan