• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Service en onderhoud van liften

KONE, de liften-koning

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren.

Wat is hun geheim?

Door Forbes Magazine is KONE als enige liften- en roltrappenbedrijf tot één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld uitgeroepen. Heel knap. Tijd om hen de hemd van het lijf te vragen. Van welke data-geheimen kunnen wij nog iets leren?…

Direct contact

Ik wil graag meer informatie en/of een DEMO

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Privacy*

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Is S&O jouw business? Met de intelligente software van PCA plan je jouw buitendienst efficiënt.

En ook met:

  • Balans in tijd voor keuringen, onderhoud, storingen.
  • Voorspellen van werk, planning en output + routes optimaal.
  • Slimme(re) call-intake in voordeel monteurs.
  • Communicatie met klant en opdrachtgevers automatiseren.
  • De verschillende contracten per locatie (en lift) maakt een planning uitdagend.

Automatisch plannen

De verschillende contracten per locatie (en lift) maakt een planning uitdagend. Onze software plant het onderhoud automatisch, rekening houdend oa. met de specs, de verplichte keuringen, de vaardigheden / locaties van jouw monteurs, de afspraken met de opdrachtgevers en bezoekmomenten op de locaties.

Tips voor die gelukkige klant mbv… Data data data

Met data, krijg je beeld in cijfers. Klopt het wat je dacht? En hoe kun je je klant nog beter helpen? Misschien door hem/haar digitaal mee te laten praten, of door sensoren toe te voegen aan je product of dienst, zodat je al eerder dan verwacht weer voor je klant klaar staat. Wij helpen: