Home » Veelgestelde vragen
veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen én antwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!
De oplossingen van PCA zijn schaalbaar. Dat betekent dat wij klanten hebben met een kleine buitendienst tot klanten met een grote buitendienst. Je betaalt per gebruiker, lekker transparant.
PCA heeft standaard integraties met partners. De integraties zijn additioneel op het abonnement. Naast onze partners bieden wij integraties met andere softwarepakketten, zoals bijvoorbeeld AFAS, Exact, Salesforce en SAP. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Je schaft onze software niet aan. Je betaalt een fee voor het gebruik per maand, afgestemd op de daadwerkelijke afname. Voor informatie: neem contact met ons op.
Veiligheid speelt een hoofdrol in onze dienstverlening en oplossingen. Met de juiste maatregelen voorkomen wij misbruik en beveiligen wij jouw data. Om jouw data altijd te beschermen, hebben wij een doordacht back-up systeem. PCA garandeert een beschikbaarheid van 99.95% van haar cloud-oplossingen.
Ja. De oplossingen van PCA zijn web-based cloudoplossingen. Alleen een werkende internetverbinding is een must-have. Het werkt optimaal op de laatste browserversies.
We kennen twee soorten applicaties. Een Android applicatie en een platform-onafhankelijke applicatie. De Android applicatie (NeMO) is rijker in functionaliteit.
Je betaalt het gebruik per maand, dus flexibel in de inzet. Er geldt een opzegtermijn van één maand.
PCA heeft een eigen Supportafdeling die iedere werkdag van 08.00-18.00 telefonisch en per mail bereikbaar is. Het is ons paradepaardje. Er verschijnen geen extra kosten op jouw abonnement voor de inzet van Support. Wij helpen je graag.
Wij kennen de processen in de verschillende branches die wij bedienen door en door. Fieldservicemanagement zit in ons bloed. De applicatie is voor iedereen gelijk, maar naar wens te configureren. Vergelijk het met internetbankieren. Iedereen gebruikt hetzelfde platform, maar ziet iets anders op het scherm.
Ja. PCA verzorgt jouw updates. Je merkt er niets van. Dit doen wij in het principe van ‘continues delivery’. Oftewel: wij updaten continu, waardoor wij flexibel zijn en ons snel kunnen aanpassen aan de klantvraag.
Heb je een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen.