Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken
Vraag de gratis whitepaper aan
Met de software van PCA de onderhoudsplanning optimaliseren van de klusdienst.
Van zakelijke dienstverlener, installatiebedrijven, specialistische reiniger, onderhoud van tandartsapparatuur, koffiemachineleverancier tot schadeherstelbedrijven. Elk klusdienstbedrijf heeft te maken met de uitdagingen van een service- en onderhoudsproces. Door gebruik te maken van de onderhoudsplanning van PCA wordt dit proces slimmer, beter en sneller.
We helpen bedrijven om de beschikbare capaciteit zo slim en efficiënt mogelijk in te zetten, zeker in de huidige tijd waarin er meer werk dan handen is. Wil je blijven voorlopen op de concurrentie, richt je dan op de inzet van mobiele technologie. Voor de organisatie van het service- en onderhoudsproces is dit van groot belang.
Gratis proefaccount
Vrijblijvend adviesgesprek
Ivo Jansen
Het digitaliseren en automatiseren heeft ook veel voordelen voor jouw medewerkers, zoals:
Ik wil contact met Ivo
https://youtu.be/SmLSmmXdjg8?si=7sg82v_xyNGNk3Hg
Nooit meer voor een dichte deur staan of onnodig omrijden.
Barbara en Ivo laten je tijd en kosten besparen.
Direct contact?
Bel: 06 81 03 38 92 of mail ons.
Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen en faciliteer jouw medewerkers optimaal.
Patina Dakdenkers | André de Keijzer
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.
Bekijk de case
GevelBeheer Nederland | Anouar Stit
Ze waren op zoek naar een stukje software dat verbinding moest leggen tussen de buiten- en de binnendienst. En, niet onbelangrijk, de communicatie tussen beide moest vlekkeloos lopen.
Bekijk de case
Koelweb | Samantha Buitenhuis
Het Deventerse bedrijf Koelweb richt zich vooral op bedrijfsmatige koeltechniek in de vorm van koel- en vriescellen voor bijvoorbeeld ziekenhuizen, gemeentes en hotels. Het verbruik van bepaalde koudemiddelen waarmee deze apparaten gevuld zijn, moeten de monteurs vanwege milieuwetgeving precies bijhouden.
Bekijk de case
Naughty Beans | Irene Hop – van den Berg
De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.
Tapwacht | Sonya Engel
De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.
Omega Energietechniek | Allart de Jong
Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.
Qlift | Ralph Couwenberg
De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…
Zonzo | zonnepanelen | Nick Vriend
Door groei nam de behoefte aan een planningstool toe. Sinds juni vorig jaar maken ze bij Zonzo gebruik van de planningssoftware van PCA die gekoppeld is aan hun eigen business software.
Bekijk de case
HEPRO | Martijn Alserda
Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.
1
Je klant heeft een storing-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je.
2
Wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan. Hoe? Door de juiste persoon op de juiste plek te plannen inclusief een geoptimaliseerde route.
3
De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij moet doen. Met onze gebruiksvriendelijke mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij.
4
De werkzaamheden zijn gepland, uitgevoerd en geregistreerd door de monteur. Alle registraties zijn real-time beschikbaar op kantoor in jouw ERP pakket voor de facturatie, verloning en nacalculatie.
5
Alle verzamelde data biedt waardevolle stuurinformatie. Dit is overzichtelijk in te zien via jouw eigen BI dashboards & rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.
Onze slimme software stelt dakdekkers in staat om complexe projecten effectief te beheren en zich te onderscheiden in een competitieve markt.
Met de toenemende temperaturen en het voortdurend breken van hitterecords is de vraag naar koeltechnische oplossingen groter dan ooit tevoren.
Door de stijgende energiekosten en het groeiende bewustzijn van duurzaamheid is de vraag naar isolatietechnieken groter dan ooit. Van advies tot installatie en onderhoud.
De toenemende vraag plus de krapte op de arbeidsmarkt kan het organiseren van je buitendienst een fikse uitdaging maken. Laat slimme apps en een Plan-assistent jou helpen.
Al jouw processen zichtbaar op 1 platform. Goed georganiseerde online tools, zodat jij op tijd kansen ziet en kunt benutten. Slim ingericht voor installateurs van zonnepanelen, warmtepompen, laadpalen.
Klanten rekenen 24/7 op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud. Organiseer het slim(mer)!
Al jouw processen zichtbaar op 1 platform. Goed georganiseerde online tools, zodat jij op tijd kansen ziet en kunt benutten. Slim ingericht voor installateurs van zonnepanelen, warmtepompen, laadpalen.
Onze slimme software stelt dakdekkers in staat om complexe projecten effectief te beheren en zich te onderscheiden in een competitieve markt.
Onze slimme software stelt bedrijven in staat om complexe projecten effectief te beheren en zich te onderscheiden in een competitieve markt.
Storingen verhelpen, service en onderhoud verzorgen? Plan terugkerend onderhoud automatisch. Gebruik slimme digitale tools voor werkorders, actuele statussen, foto’s etc. Korte lijnen tussen kantoor en de buitendienst.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).