• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Zonwering




Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Weg papierwerk, alle gegevens op 1 plek

Weet je dat het digitaliseren van je klantproces je veel oplevert? Van het klantcontact, inmeten,  de bestelling, levering en montage tot aan je facturatie. Weg met al die losse papieren. Met onze digitale planning en slimme werkbon app werk je snel en simpel digitaal. 

Weg losse papieren, ga digitaal

  • Alle informatie voor de binnen- en buitendienst digitaal;
  • Werkbonnen, historie, formulieren, foto’s in één app;
  • Geen dubbel werk meer;
  • Professionele communicatie met de klant;
  • …nog veel meer!
Digitaal planbord PCA

“Tevreden huurders door een soepel onderhoudsproces met veel first-time-fix”

Parteon | Mark Hooijberg

Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?

“Efficiëntie en overzicht voor BAKO dankzij slimme koppeling Handsoft en PCA”

BAKO | Mark de Jong

In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

“De dingen die wij logisch vinden, zitten er bij PCA veelal in. Voor ons is dat een feest van herkenning.”

Patina Dakdenkers | André de Keijzer

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

Wij werken al voor

Wij koppelen met