• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
Bouwbedrijf_Maak Service en Onderhoud voorspelbaar. Digitaliseer en automatiseer slim.

Slim(mer) plannen van je
buitendienst?




Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Jouw buitendienst een app. Jouw binnendienst meer inzicht, minder fouten, meer tijd, sneller klaar.

Lastig om de juiste collega’s te vinden? PCA’s software geeft je team extra tijd; grote kans dat die extra kracht voorlopig niet nodig is.
Vernuftige technologie helpt je onderneming, organisatie op voorsprong. Hoe ver wil jij gaan? Benieuwd naar een AI-assistent en volledig geautomatiseerde communicatie met je klant? Of eerst de impact ontdekken van een mobiele app, Planbord of Route-optimalisatie (en meer afspraken op een dag)?
  • Kosten verlagen, cashflow omhoog
  • Automatiseren en digitaliseren
  • Voorspellen van werk en resultaat!

Wij werken al voor

Innovatie: een krachtig middel voor mutatie- en dagelijks onderhoud

Nooit meer voor een dichte deur staan of onnodig omrijden. Barbara en Ivo laten je tijd en kosten besparen.

Direct contact?
Bel: 06 81 03 38 92 of mail ons.

Buitendienst, Field Service

Voordelen voor jouw bedrijf

Kies voor  het digitaliseren en automatiseren van jouw bedrijfsproces en buitendienst. PCA heeft een slim planbord voor de planners, inclusief een AI-Assistent waarmee je je planning volledig automatiseert, mbv Kunstmatige Intelligentie. Meer bonnen per dag jouw business? Bekijk dan de Route-optimalisatie. Koppel met je bestaande systeem, zodat de weg van werk naar factuur korter wordt dan ooit.

  • Efficiënter werk = verhoogde productiviteit.
  • Je voorkomt onnodige kilometers (tijd, geld, footprint).
  • Informatie voor de buitendienst binnen handbereik, ook zonder internet.
  • Real-time inzicht op kantoor in de planning en acties buiten.

Joost: PCA-Support met High Touch

Wij monitoren jouw data en staan persoonlijk paraat voor vragen

“Mensen kunnen dingen die computers niet kunnen. Computers bevestigen, mensen lachen. Net als jij vinden wij persoonlijk contact onwijs belangrijk. Je kunt mij en mijn Support-Team gewoon bellen. Of appen, mailen, langs komen. High Tech is pas echt van meerwaarde als je het mixt met High Touch wat ons betreft. en jaa… ik besta dus echt ;)” 

Ik wil contact

Voordelen voor jouw bedrijf

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

“De hele workflow, dus van A naar Z, wordt afgevangen in deze PCA-oplossing.”

GevelBeheer Nederland | Anouar Stit
Ze waren op zoek naar een stukje software dat verbinding moest leggen tussen de buiten- en de binnendienst. En, niet onbelangrijk, de communicatie tussen beide moest vlekkeloos lopen.

“Op het planscherm kun je veel zichtbaar maken, waardoor het plannen voor ons veel makkelijker en overzichtelijker is geworden.”

Koelweb | Samantha Buitenhuis
Het Deventerse bedrijf Koelweb richt zich vooral op bedrijfsmatige koeltechniek in de vorm van koel- en vriescellen voor bijvoorbeeld ziekenhuizen, gemeentes en hotels. Het verbruik van bepaalde koudemiddelen waarmee deze apparaten gevuld zijn, moeten de monteurs vanwege milieuwetgeving precies bijhouden.

“We kunnen nu de planning beter coördineren zodat de monteurs niet zelf nog van alles onderweg moeten regelen.”

Naughty Beans | Irene Hop – van den Berg

De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.

“Het zorgt voor een flinke besparing op de interne planbelasting en voor een efficiëntere planning met minder reistijd en uitstoot.”

Tapwacht | Sonya Engel

De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.

“Als iets niet kan, hoef je het voor mij ook niet recht te praten. Die taal spreken ze bij PCA.”

Omega Energietechniek | Allart de Jong

Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.

“Als de buitendienst 10% meer administreert, scheelt dat in de nasleep van een bepaalde taak misschien wel 50% aan inspanning.”

Qlift | Ralph Couwenberg

De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…

“De tools van PCA zorgen ervoor dat we minder fouten maken en meer controle hebben over onze logistiek en uitvoering.”

Zonzo | zonnepanelen | Nick Vriend
Door groei nam de behoefte aan een planningstool toe. Sinds juni vorig jaar maken ze bij Zonzo gebruik van de planningssoftware van PCA die gekoppeld is aan hun eigen business software.

“HEPRO kozijnen barstensvol ambitie. En daar gaat digitalisering bij helpen.”

HEPRO | Martijn Alserda

Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.

“De bevlogen bouwers van Ooijevaar kiezen voor de software van PCA en AFAS”

Ooijevaar | bevlogen bouwers, Thijs Duin

“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.

De vijf stappen van PCA

1

Opdracht vastlegging

Opdracht vastlegging

Je klant heeft een storings-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je.
2

Slim plannen

Slim plannen

Wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan. Hoe? Door de juiste persoon op de juiste plek te plannen inclusief een geoptimaliseerde route.
3

Registreren

Registreren

De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij/zij moet doen. Met PCA's mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij.
4

Verwerken

Verwerken

De werkzaamheden zijn gepland, uitgevoerd en geregistreerd door de monteur. Alle registraties zijn real-time beschikbaar op kantoor in jouw ERP pakket voor de facturatie, verloning en nacalculatie.
5

Analyse en sturen

Analyse en sturen

Alle verzamelde data biedt waardevolle stuurinformatie. Dit is overzichtelijk in te zien via jouw eigen BI dashboards & rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.

Wij koppelen met