Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Bij jouw Duurzaamheidsbedrijf staat service centraal. Uit diverse onderzoeken blijkt dat ruim 60% van de zonnepaneleninstallaties en warmtepompinstallaties fouten bevat.
Dit betekent dus dat jouw servicemonteurs veel op pad zijn om deze installaties te controleren en de problemen op te lossen. Dit kost veel tijd en hier kan onze planningssoftware jou bij helpen. Zo kun je met onze slimme software:
Zo ontvangen jij en de klant na installatie een volledig opleverrapport via onze werkbon app en ben je dus altijd zeker van een veilige en perfect werkende en installatie.
Ook na de installatie sta je klaar voor de klant met jaarlijks onderhoud. Deze jaarlijkse afspraak kun je makkelijk inplannen via onze planningssoftware. Met onze werkbon- app heeft jouw servicemonteur de juiste informatie bij de hand.
Dat levert duidelijkheid op over:
Daarnaast kan de binnendienst de status van een opdracht realtime volgen en de administratie kan met betrekking tot koppelingen rechtstreeks factureren, een win- win situatie. Kortom met de software van PCA digitaliseer en automatiseer je je (service)planning, registratie, onderhoud en communicatie.
De servicemonteur kan zelf een digitale werkbon maken zo heb je:
Momenteel zullen jullie vast veel aanvragen krijgen voor het installeren onderhouden van installaties. Door de arbeidskrapte en ervaring van de werknemers kan dit soms een flinke opgave zijn die ervoor zorgt dat de plaatsing soms lang kan duren. Hier kan ons digitaal planbord jullie mee helpen.
Zodra de inhoud van een opdracht bekend is, kunnen wij hier een planning aan koppelen. Bij deze planning wordt onder andere gekeken naar de juiste persoon voor het uitvoeren van de taak en zal deze persoon een geoptimaliseerde route krijgen.
Zo kun je de capaciteit van jouw monteursteam optimaal benutten en wordt de reistijd verminderd. Door te werken met een digitaal planbord en de werkbon app hebben jouw collega’s waar zij zich ook bevinden toegang tot hun eigen planning.
Eventuele wijzigingen in de planning zijn direct inzichtelijk voor de monteurs en je houdt grip op jouw buitendienst. Je ontvangt real-time informatie over de werkzaamheden van jouw monteurs en je kunt daardoor eenvoudig en tijdig bijsturen.
Van tevoren wordt de installatie dag ingepland via de ons digitaal planbord. PCA stuurt vanuit hier automatisch berichten naar jouw klanten wanneer een opdracht gepland is en herinnert ze een dag van tevoren tot zelfs een half uur van tevoren wanneer de monteur bijna arriveert.
In de opdracht kan de binnendienst precies vermelden wat voor opdracht het is en welk materiaal er nodig is om de opdracht succesvol af te ronden. Zo weet jouw servicemonteur of hij/zij een veiligheidsharnas aan moet en/of eventueel een stijger moet opbouwen met valbeveiliging. Zo zijn ze altijd goed voorbereid en weten ze precies wat ze kunnen verwachten.
Na de installatie kan jouw servicemonteur het volgende:
Zo kun je met onze oplossingen alle benodigde informatie van buiten naar kantoor brengen, wat zorgt voor een volledig opleverrapport en ben je dus altijd zeker van een veilige en perfect werkende installatie.
Waarom blijven worstelen met ingewikkelde processen en stressvolle deadlines? Ontdek hoe onze daktechniek beheeroplossingen jouw bedrijf kunnen versterken. Naast bedrijven in de verduurzamingsbranche hebben wij ook jarenlange ervaring met bedrijven in:
Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende demonstratie en ontdek hoe jij vol vertrouwen de uitdagingen van de daktechniek kunt zien.
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.
De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.
Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.
De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan