• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Weten: dak-conditie klant-historie, uren-registratie en meer...

Op het dak staan en alle gegevens bij de hand hebben gewoon in een app

Als je de conditie van het dak kent (direct, terwijl je er staat) kun je het beste advies geven, offertes maken, onderhoud uitvoeren, enz. Met de app van PCA registreer je direct alle uren en hou je de informatie van de klant bij. Handig voor iedereen!  Wij helpen je want:

Maak jouw werk en team nog efficiënter en slimmer.

Nieuwe automatiseringsomgeving zorgt voor ‘verslimming’ planningsproces

“We spreken met PCA dezelfde taal”

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer. De nieuwe planningssoftware van PCA wordt met twee andere nieuwe automatseringssystemen gekoppeld, waarmee Patina vanaf 1 januari 2025 gaat werken.

Efficiënte planning en registratie

PCA helpt je om projecten efficiënter te plannen en te beheren met behulp van onze digitale tools. Met onze software vereenvoudig je planning en registraties door opdrachten maar een keer in te voeren. Onze standard cloud software biedt een duidelijk overzicht en een makkelijke app zowel online als offline, waarmee je klanten goed op de hoogte kunt houden.

Blijven voldoen aan externe ontwikkelingen:

Onze oplossingen helpen je om te blijven voldoen aan veranderingen, zoals energietransitie (minder km’s rijden) en tekorten aan personeel.

Nauwkeurigheid verhogen:

Voorkom fouten door al het papierwerk en krijg makkelijk toegang tot klantgegevens en historie met de software van PCA

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Een dakdekker met een PlanningsApp

Kans of uitdaging?

Klanten die willen dat je direct komt, het samen laten werken van je medewerkers, het plannen van reistijd en snel factureren.

PCA’s software maakt het jou makkelijker om:

Beter communiceren en sneller registreren

PCA stuurt automatisch berichten naar jouw klanten wanneer een opdracht gepland is en herinnert ze een dag van tevoren en zelfs een half uur van tevoren wanneer de monteur bijna arriveert. Met onze oplossingen kun je alle benodigde informatie van kantoor naar buiten brengen, inclusief taken. Daarnaast maakt onze software maakt het makkelijk om:

Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

Wij koppelen met

Ontdek vandaag nog onze daktechniek beheeroplossingen

Waarom blijven worstelen met ingewikkelde processen en stressvolle deadlines? Ontdek hoe onze daktechniek beheeroplossingen jouw bedrijf kunnen versterken. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende demonstratie en ontdek hoe jij vol vertrouwen de uitdagingen van de daktechniek kunt zien.

“Tevreden huurders door een soepel onderhoudsproces met veel first-time-fix”

Parteon | Mark Hooijberg

Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?

“Efficiëntie en overzicht voor BAKO dankzij slimme koppeling Handsoft en PCA”

BAKO | Mark de Jong

In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

“De dingen die wij logisch vinden, zitten er bij PCA veelal in. Voor ons is dat een feest van herkenning.”

Patina Dakdenkers | André de Keijzer

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

Wij werken al voor