Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Als je de conditie van het dak kent (direct, terwijl je er staat) kun je het beste advies geven, offertes maken, onderhoud uitvoeren, enz. Met de app van PCA registreer je direct alle uren en hou je de informatie van de klant bij. Handig voor iedereen! Wij helpen je want:
Maak jouw werk en team nog efficiënter en slimmer.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer. De nieuwe planningssoftware van PCA wordt met twee andere nieuwe automatseringssystemen gekoppeld, waarmee Patina vanaf 1 januari 2025 gaat werken.
PCA helpt je om projecten efficiënter te plannen en te beheren met behulp van onze digitale tools. Met onze software vereenvoudig je planning en registraties door opdrachten maar een keer in te voeren. Onze standard cloud software biedt een duidelijk overzicht en een makkelijke app zowel online als offline, waarmee je klanten goed op de hoogte kunt houden.
Onze oplossingen helpen je om te blijven voldoen aan veranderingen, zoals energietransitie (minder km’s rijden) en tekorten aan personeel.
Voorkom fouten door al het papierwerk en krijg makkelijk toegang tot klantgegevens en historie met de software van PCA
Klanten die willen dat je direct komt, het samen laten werken van je medewerkers, het plannen van reistijd en snel factureren.
PCA’s software maakt het jou makkelijker om:
PCA stuurt automatisch berichten naar jouw klanten wanneer een opdracht gepland is en herinnert ze een dag van tevoren en zelfs een half uur van tevoren wanneer de monteur bijna arriveert. Met onze oplossingen kun je alle benodigde informatie van kantoor naar buiten brengen, inclusief taken. Daarnaast maakt onze software maakt het makkelijk om:
Waarom blijven worstelen met ingewikkelde processen en stressvolle deadlines? Ontdek hoe onze daktechniek beheeroplossingen jouw bedrijf kunnen versterken. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende demonstratie en ontdek hoe jij vol vertrouwen de uitdagingen van de daktechniek kunt zien.
Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan