• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
daktechniek beheeroplossingen_ PCA

Weten: dak-conditie klant-historie, uren-registratie en meer...

Op het dak staan en alle gegevens bij de hand hebben gewoon in een app

Als je de conditie van het dak kent (direct, terwijl je er staat) kun je het beste advies geven, offertes maken, onderhoud uitvoeren, enz. Met de app van PA registreer je direct alle urn en hou je de informatie van de klant bij. Handig voor iedereen!  Wij helpen je want:

Maak jouw werk en team nog efficiënter en slimmer.

Efficiënte planning en registratie

PCA helpt je om projecten efficiënter te plannen en te beheren met behulp van onze digitale tools. Met onze software vereenvoudig je planning en registraties door opdrachten maar een keer in te voeren. Onze standard cloud software biedt een duidelijk overzicht en een makkelijke app zowel online als offline, waarmee je klanten goed op de hoogte kunt houden.

Blijven voldoen aan externe ontwikkelingen:

Onze oplossingen helpen je om te blijven voldoen aan veranderingen, zoals energietransitie (minder km’s rijden) en tekorten aan personeel.

Nauwkeurigheid verhogen:

Voorkom fouten door al het papierwerk en krijg makkelijk toegang tot klantgegevens en historie met de software van PCA

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Een dakdekker met een PlanningsApp

Kans of uitdaging?

Klanten die willen dat je direct komt, het samen laten werken van je medewerkers, het plannen van reistijd en snel factureren.

PCA’s software maakt het jou makkelijker om:

Beter communiceren en sneller registreren

PCA stuurt automatisch berichten naar jouw klanten wanneer een opdracht gepland is en herinnert ze een dag van tevoren en zelfs een half uur van tevoren wanneer de monteur bijna arriveert. Met onze oplossingen kun je alle benodigde informatie van kantoor naar buiten brengen, inclusief taken. Daarnaast maakt onze software maakt het makkelijk om:

Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

Wij koppelen met

Ontdek vandaag nog onze daktechniek beheeroplossingen

Waarom blijven worstelen met ingewikkelde processen en stressvolle deadlines? Ontdek hoe onze daktechniek beheeroplossingen jouw bedrijf kunnen versterken. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende demonstratie en ontdek hoe jij vol vertrouwen de uitdagingen van de daktechniek kunt zien.

“We kunnen nu de planning beter coördineren zodat de monteurs niet zelf nog van alles onderweg moeten regelen.”

Naughty Beans | Irene Hop – van den Berg

De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.

“Het zorgt voor een flinke besparing op de interne planbelasting en voor een efficiëntere planning met minder reistijd en uitstoot.”

Tapwacht | Sonya Engel

De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.

“Als iets niet kan, hoef je het voor mij ook niet recht te praten. Die taal spreken ze bij PCA.”

Omega Energietechniek | Allart de Jong

Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.

“Als de buitendienst 10% meer administreert, scheelt dat in de nasleep van een bepaalde taak misschien wel 50% aan inspanning.”

Qlift | Ralph Couwenberg

De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…

“De tools van PCA zorgen ervoor dat we minder fouten maken en meer controle hebben over onze logistiek en uitvoering.”

Zonzo | zonnepanelen | Nick Vriend
Door groei nam de behoefte aan een planningstool toe. Sinds juni vorig jaar maken ze bij Zonzo gebruik van de planningssoftware van PCA die gekoppeld is aan hun eigen business software.

“HEPRO kozijnen barstensvol ambitie. En daar gaat digitalisering bij helpen.”

HEPRO | Martijn Alserda

Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.

“De bevlogen bouwers van Ooijevaar kiezen voor de software van PCA en AFAS”

Ooijevaar | bevlogen bouwers, Thijs Duin

“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.

“Het repareren van een kozijn of gevel is vaak veel goedkoper dan de totale vervanging”

Alkmaar Kozijnen, Michael Zaanen

Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…

“Mercuur Bouw: Ik hou van het PCA-antwoord ‘Ja, dat kan’”

Mercuur Bouw, Chris de Boer

In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…

“PCA begrijpt hoe onze business werkt: dat de voorspelbaarheid van het werk belangrijk is en hoe we sturen op kpi’s.

Jansen Huybregts, Sjef van Lieshout | voormalig-directeur bestuurder

‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…

Wij werken al voor