Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Van zakelijke dienstverlener, installatiebedrijven, specialistische reiniger, onderhoud van tandartsapparatuur, koffiemachineleverancier tot schadeherstelbedrijven. Elk Field Service bedrijf heeft te maken met de uitdagingen van een service- en onderhoudsproces. Door gebruik te maken van de onderhoudsplanning van PCA wordt dit proces slimmer, beter en sneller.
We helpen bedrijven om de beschikbare capaciteit zo slim en efficiënt mogelijk in te zetten, zeker in de huidige tijd waarin er meer werk dan handen is. Wil je blijven voorlopen op de concurrentie, richt je dan op de inzet van mobiele technologie. Voor de organisatie van het service- en onderhoudsproces is dit van groot belang.
Het digitaliseren en automatiseren heeft ook veel voordelen voor jouw medewerkers, zoals:
Field Service is het werk dat buiten kantoor wordt uitgevoerd door jouw buitendienstmedewerkers. Voorbeelden van Field Service werkzaamheden zijn reparaties, onderhoud en inspecties. Om de buitendienst zo efficiënt en effectief mogelijk in te zetten, is het belangrijk om gebruik te maken van een slim planbord voor de onderhoudsplanner en een handige mobiele applicatie voor jouw monteurs. Hiermee heb je de gereedschappen in handen om jouw service- en onderhoudsproces beter te organiseren en optimaliseren.
Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen en faciliteer jouw medewerkers optimaal.
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.
De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.
Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.
De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan