“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Het digitaliseren en automatiseren heeft ook veel voordelen voor jouw medewerkers, zoals:
Field Service is het werk dat buiten kantoor wordt uitgevoerd door jouw buitendienstmedewerkers. Voorbeelden van Field Service werkzaamheden zijn reparaties, onderhoud en inspecties. Om de buitendienst zo efficiënt en effectief mogelijk in te zetten, is het belangrijk om gebruik te maken van een slim planbord voor de planner en een handige mobiele applicatie voor jouw monteurs. Hiermee heb je de gereedschappen in handen om jouw service- en onderhoudsproces beter te organiseren en optimaliseren.
Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen en faciliteer jouw medewerkers optimaal.
“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.
Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…
In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…
‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen en Jelko wachten hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 41 63 87 65).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan