Home » Functionaliteiten » Digitale werkbon
Werk sneller met de werkbon app
Ben je klaar met die papieren werkbonnen die steeds kwijtraken of niet leesbaar zijn? Mis je soms het overzicht van de werkzaamheden die de buitendienst doet? Met de digitale werkbon app is dit verleden tijd.
Met onze slimme werkbon-app registreert de buitendienst alle administratieve handelingen rondom jouw werkbon via de smartphone of tablet. De buitendienst heeft alle nodige informatie bij de hand en de status is direct zichtbaar voor de planning.
Ideale combinatie van planning en registratie
Al onze digitale werkbontools zijn modulair gebouwd, je krijgt van ons altijd een maatwerkadvies over de inzet ervan. Naast de voor-de-hand liggende functies om uren, status en materialen te registreren, kun je nog veel meer, zoals:
- herplannen van de afspraak bij de klant op locatie;
- toegang tot historische gegevens op adres, klant of installatie-niveau;
- klantinformatie bij de hand;
- planningsoverzicht in je broekzak;
- formulieren digitaal verwerken;
- GPS-tracking;
- foto’s en documenten meesturen of maken.
Voordelen
Je ziet het: als je kiest voor de werkbon tools van PCA, gaat er een wereld voor je open! Profiteer ook van deze voordelen.
- processen verlopen sneller en efficiënter;
- optimale klantreis voor hogere klanttevredenheid;
- prestaties meten en stuurinformatie in beeld;
- minder reistijd door de inzet van routeoptimalisatie;
- minder faalkosten door betere samenwerking in de keten;
- meer grip op jouw eigen werk en dat van jouw co-maker;
- maandelijks opzegbaar en je betaalt per gebruiker;
- integratie met jouw bestaande ERP-systeem.
Interesse
Is dit ook iets voor jouw organisatie? Neem gerust contact met ons op. We laten je graag zien hoe het werkt.