Digitale Werkbon App voor Monteurs & Buitendienst | PCA Software

Digitale werkbon

Werk sneller en efficiënter met de werkbon app 

Ben je klaar met die papieren werkbonnen die steeds kwijtraken en die bovendien kwetsbaar zijn? Mis je soms het overzicht van alle werkzaamheden die jouw mensen uitvoeren? Gebruik dan de digitale werkbon app van PCA.

Met onze slimme werkbon software registreren vakmensen in het veld alle administratieve handelingen rondom jouw werkbon via hun smartphone of tablet. De buitendienst heeft alle informatie inzichtelijk en de status is direct inzichtelijk voor de planning. Dat wil jij toch ook?

Ideale combinatie van planning en registratie

Ook al zijn onze digitale werkbontools modulair gebouwd. Je krijgt van ons altijd een maatwerkadvies over de inzet ervan. Naast de voor-de-hand liggende functies om uren, status en materialen te registreren, kun je met onze tools namelijk ook:

  • Herplannen van de afspraak bij de klant op locatie.
  • Historie inzichtelijk krijgen op adres, klant of installatie-niveau.
  • Klantinformatie inzichtelijk.
  • Planningsoverzicht in je broekzak.
  • Formulieren digitaal verwerken.
  • GPS-tracking.
  • Foto’s en documenten meesturen of maken.

Je ziet het: als je kiest voor de werkbon tools van PCA, gaat er een wereld voor je open!

Profiteer van deze voordelen

  • Processen verlopen sneller en efficiënter.
  • Optimale klantreis voor hogere klanttevredenheid.
  • Prestaties meten en stuurinformatie in beeld.
  • Minder reistijd door de inzet van routeoptimalisatie.
  • Minder faalkosten door betere samenwerking in de keten.
  • Meer grip op jouw eigen werk en dat van jouw co-maker.
  • Maandelijks opzegbaar en je betaalt per gebruiker.
  • Integratie met jouw bestaande ERP-systeem.
digitale werkbon

Door de inzet van slimme software en
algoritmes versoepel je het werkproces

ZIJ werken al met PCA

WEBINAR

klaar voor de gasketelwet?

Per 1-1-2023 is de CO-certificering verplicht. Wij helpen je met het organiseren van alle rapporten, formulieren, checklists, foto’s en data van je buitendienst met onze slimme app

Meld je aan voor onze webinar op donderdag 13 oktober van 11.00 tot 12.00 uur. Wij leggen je uit hoe simpel de app werkt en wat het jouw bedrijf oplevert. Natuurlijk beantwoorden we ook je vragen meteen.