• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Klaar voor de toekomst?




Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud.

Hier speelt communicatie en afstemming een grote rol, zowel intern als met de opdrachtgever en die eindklant. Het niet ‘in-één-keer-goed’ (kunnen) uitvoeren van opdrachten voorkom je door de juiste installateur, met de benodigde materialen bij het juiste adres te plannen. 

Onderhoud kun je natuurlijk  geautomatiseerd plannen. En het aantal storingen kun je fiks verkleinen door voorspelbaarheid en data te koppelen. Benieuwd wat het jouw organisatie oplevert?

Onze productspecialist aan het woord

Ivo Jansen

“De installatiebranche is een van onze favorieten. Wij kennen jouw proces en helpen je graag bij het optimaal inrichten van dit service- en onderhoudsproces.” Door de inzet van onze slimme oplossingen kun jij zorgen voor:

“Hoewel we high tech producten hebben, houden we van persoonlijk contact. We kennen onze klanten bij naam en als jij belt, spreek je een van mijn collega’s.  Wij denken altijd met je mee, daar komt geen ander systeem aan te pas dan ons menselijke boerenverstand.”

“Als iets niet kan, hoef je het voor mij ook niet recht te praten. Die taal spreken ze bij PCA.”

Omega Energietechniek | Allart de Jong

Op een gegeven moment wordt je bedrijf groter en groter en doe je rond drieduizend inspecties per jaar. Dan komt er een moment dat je samen met je team op zoek moet naar een oplossing om dat allemaal goed te plannen.

“Als de buitendienst 10% meer administreert, scheelt dat in de nasleep van een bepaalde taak misschien wel 50% aan inspanning.”

Qlift | Ralph Couwenberg

De implementatie van de software van PCA met hun nieuwe ERP-systeem is nog niet afgerond of er wordt bij Qlift al nagedacht over een volgende stap…

“De tools van PCA zorgen ervoor dat we minder fouten maken en meer controle hebben over onze logistiek en uitvoering.”

Zonzo | zonnepanelen | Nick Vriend
Door groei nam de behoefte aan een planningstool toe. Sinds juni vorig jaar maken ze bij Zonzo gebruik van de planningssoftware van PCA die gekoppeld is aan hun eigen business software.

“HEPRO kozijnen barstensvol ambitie. En daar gaat digitalisering bij helpen.”

HEPRO | Martijn Alserda

Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.

“De bevlogen bouwers van Ooijevaar kiezen voor de software van PCA en AFAS”

Ooijevaar | bevlogen bouwers, Thijs Duin

“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.

“Het repareren van een kozijn of gevel is vaak veel goedkoper dan de totale vervanging”

Alkmaar Kozijnen, Michael Zaanen

Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…

“Mercuur Bouw: Ik hou van het PCA-antwoord ‘Ja, dat kan’”

Mercuur Bouw, Chris de Boer

In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…

“PCA begrijpt hoe onze business werkt: dat de voorspelbaarheid van het werk belangrijk is en hoe we sturen op kpi’s.

Jansen Huybregts, Sjef van Lieshout | voormalig-directeur bestuurder

‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…

Wij werken al voor

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

We hebben klanten in verschillende branches

Wij koppelen met