“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Hier speelt communicatie en afstemming een grote rol, zowel intern als met de opdrachtgever en die eindklant. Het niet ‘in-één-keer-goed’ (kunnen) uitvoeren van opdrachten voorkom je door de juiste installateur, met de benodigde materialen bij het juiste adres te plannen.
Onderhoud kun je natuurlijk geautomatiseerd plannen. En het aantal storingen kun je fiks verkleinen door voorspelbaarheid en data te koppelen. Benieuwd wat het jouw organisatie oplevert?
“De installatiebranche is een van onze favorieten. Wij kennen jouw proces en helpen je graag bij het optimaal inrichten van dit service- en onderhoudsproces.” Door de inzet van onze slimme oplossingen kun jij zorgen voor:
“Hoewel we high tech producten hebben, houden we van persoonlijk contact. We kennen onze klanten bij naam en als jij belt, spreek je een van mijn collega’s. Wij denken altijd met je mee, daar komt geen ander systeem aan te pas dan ons menselijke boerenverstand.”
“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.
Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…
In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…
‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen en Jelko wachten hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 41 63 87 65).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan