• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Slim(mer) plannen van jouw field service?

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Jouw field service in één app. Jouw binnendienst meer inzicht, minder fouten, meer tijd, sneller klaar.

Lastig om de juiste collega’s te vinden? PCA’s field service software geeft je team extra tijd; grote kans dat die extra kracht voorlopig niet nodig is.

Vernuftige technologie helpt je onderneming, organisatie op voorsprong. Hoe ver wil jij gaan? Benieuwd naar een AI-assistent en volledig geautomatiseerde communicatie met je klant? Of eerst de impact ontdekken van een mobiele app, Planbord of Route-optimalisatie (en meer afspraken op een dag)?

  • Kosten verlagen, cashflow omhoog
  • Automatiseren en digitaliseren
  • Voorspellen van werk en resultaat!

Innovatie: een krachtig middel voor mutatie- en dagelijks onderhoud

Nooit meer voor een dichte deur staan of onnodig omrijden. Barbara en Ivo laten je tijd en kosten besparen.

Direct contact?
Bel: 06 81 03 38 92 of mail ons.

Buitendienst, Field Service

Voordelen voor jouw bedrijf

Kies voor  het digitaliseren en automatiseren van jouw bedrijfsproces en buitendienst met de field service app. PCA heeft een slim planbord voor de planners, inclusief een AI-Assistent waarmee je je planning volledig automatiseert, mbv Kunstmatige Intelligentie. Meer bonnen per dag jouw business? Bekijk dan de Route-optimalisatie. Koppel met je bestaande systeem, zodat de weg van werk naar factuur korter wordt dan ooit.

  • Efficiënter werk = verhoogde productiviteit.
  • Je voorkomt onnodige kilometers (tijd, geld, footprint).
  • Informatie voor de buitendienst binnen handbereik, ook zonder internet.
  • Real-time inzicht op kantoor in de planning en acties buiten.

Joost: PCA-Support met High Touch

Wij monitoren jouw data en staan persoonlijk paraat voor vragen

“Mensen kunnen dingen die computers niet kunnen. Computers bevestigen, mensen lachen. Net als jij vinden wij persoonlijk contact onwijs belangrijk. Je kunt mij en mijn Support-Team gewoon bellen. Of appen, mailen, langs komen. High Tech is pas echt van meerwaarde als je het mixt met High Touch wat ons betreft. en jaa… ik besta dus echt ;)” 

Ik wil contact

Voordelen voor jouw bedrijf

“HEPRO kozijnen barstensvol ambitie. En daar gaat digitalisering bij helpen.”

HEPRO | Martijn Alserda

Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.

“De bevlogen bouwers van Ooijevaar kiezen voor de software van PCA en AFAS”

Ooijevaar | bevlogen bouwers, Thijs Duin

“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.

“Het repareren van een kozijn of gevel is vaak veel goedkoper dan de totale vervanging”

Alkmaar Kozijnen, Michael Zaanen

Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…

“Mercuur Bouw: Ik hou van het PCA-antwoord ‘Ja, dat kan’”

Mercuur Bouw, Chris de Boer

In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…

“PCA begrijpt hoe onze business werkt: dat de voorspelbaarheid van het werk belangrijk is en hoe we sturen op kpi’s.

Jansen Huybregts, Sjef van Lieshout | voormalig-directeur bestuurder

‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…

De vijf stappen van PCA

1

Opdracht vastlegging

Opdracht vastlegging

Je klant heeft een storings-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je.
2

Slim plannen

Slim plannen

Wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan. Hoe? Door de juiste persoon op de juiste plek te plannen inclusief een geoptimaliseerde route.
3

Registreren

Registreren

De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij/zij moet doen. Met PCA's mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij.
4

Verwerken

Verwerken

De werkzaamheden zijn gepland, uitgevoerd en geregistreerd door de monteur. Alle registraties zijn real-time beschikbaar op kantoor in jouw ERP pakket voor de facturatie, verloning en nacalculatie.
5

Analyse en sturen

Analyse en sturen

Alle verzamelde data biedt waardevolle stuurinformatie. Dit is overzichtelijk in te zien via jouw eigen BI dashboards & rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.

Wij koppelen met