Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Met deze tool lever je niet alleen een dienst, je laat je klant voelen dat ze centraal staan. En dát maakt het verschil tussen een klus afronden en een klant binden. Je geeft vertrouwen, rust en waardering.
Dat betekent rust op de planning, minder belletjes en minder misverstanden
Klanten weten precies wanneer ze een monteur kunnen verwachten—evt. met een live track & trace. En dat zorgt voor vertrouwen, professionaliteit en tevreden gezichten aan de voordeur. Geen verrassingen meer, wel duidelijke communicatie van begin tot eind.
De no-show? Die daalt razendsnel
Klanten zijn beter voorbereid en vaker thuis. Jij bespaart tijd, voorkomt ritten voor een dichte deur en verhoogt de productiviteit van je buitendienst. Zonder dat het jou extra moeite kost. Alles gebeurt automatisch, op het juiste moment, met de juiste toon. Zo til je de klantbeleving naar een hoger niveau—zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Slim, snel en helemaal van deze tijd.
De feature ‘Automatische communicatie met de klant’ in PCA Planbord levert je directe én indirecte voordelen op—voor je klanttevredenheid, interne efficiëntie en je imago als professionele organisatie.
Dit levert het je concreet op:
➡️ Resultaat: planners en servicemedewerkers hoeven veel minder handmatig contact te leggen → meer rust, minder kans op fouten.
➡️ Resultaat: minder verspilde ritten, hogere efficiëntie op de planning, meer werkbonnen per dag per medewerker.
➡️ Resultaat: meer duidelijkheid, minder frustratie, positieve beleving van jouw dienstverlening.
➡️ Resultaat: versterkt je imago bij bestaande klanten én bij aanbestedingen of audits.
➡️ Resultaat: beter inzicht in klantgedrag én minder discussie.
Voordeel | Concreet effect |
Minder telefoontjes | Lagere werkdruk op planning |
Minder no-shows | Hogere productiviteit per medewerker per dag |
Meer duidelijkheid voor klant | Tevreden klanten, minder klachten |
Efficiënt proces | Betere doorstroom, minder administratief werk |
Professionele uitstraling | Meer vertrouwen bij klanten en opdrachtgevers |
“Met automatische klantcommunicatie verklein je het aantal no-shows, verhoog je klanttevredenheid en bespaar je tijd op de planning—zonder extra handelingen.”
Kies je voor PCA Stroom, dan kun je bovendien zelf je communicatie updaten, anytime. De momenten, de frequentie en de inhoud. Handig als je wil inspelen op thema’s, het weer of andere minder voorspelbare onderwerpen, of je eigen communicatiestijl origineel wil houden.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Heleen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 18 79 36 04).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan