Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » blogartikelen » Jouw perfecte biertje dankzij Tapwacht en PCA!
De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden. Sonya Engel van Tapwacht: “Alle opdrachten voor het reinigen, plaatsen en onderhouden van tapinstallaties worden automatisch aangemaakt en ingepland door Marlin. Het zorgt voor een flinke besparing op de interne planbelasting en voor een efficiëntere planning met minder reistijd en uitstoot. De 55 tapwachters en 12 monteurs ontvangen via de mobiele PCA-applicatie de juiste informatie en digitale formulieren die ze nodig hebben om hun werk goed uit te voeren. Zo kunnen zij slimmer, beter en sneller werken bij onze 15.0000 klanten op locatie.”
20 jaar samenwerken want ‘uit hetzelfde hout gesneden’
Tapwacht en PCA zijn uit hetzelfde hout gesneden vertelt Sonya. “Net als wij bij Tapwacht, zijn ze bij PCA open, transparant en zetten ze altijd net dat stapje extra voor de klant.” Afgelopen jaar stapte Tapwacht over naar het ERP-systeem van AFAS. “Door de integratie tussen AFAS en PCA zijn wij klaar voor de toekomst. Wij werken al 20 jaar met de software van PCA en het kon op eenvoudige wijze gekoppeld worden met AFAS. Die overstap en het opnieuw koppelen is prima verlopen.” PCA verzorgt de opdracht-intake tot en met de registratie van de werkzaamheden en de verwerking van data.
Software PCA uitgebreid met intelligent onderhoudsschema
Sonya: ”Tegelijkertijd is de software van PCA verder uitgebreid. Er is nu bijvoorbeeld een onderhoudsschema beschikbaar voor alle installaties bij de klant. Dat werkt prettig want er worden automatisch taken gegenereerd en deze worden slim ingepland. Per horecagelegenheid kunnen de onderhoudswerkzaamheden verschillen. Door rekening te houden met bijvoorbeeld openingstijden, reistijden en uitzonderingssituaties, krijgen we de meest efficiënte route en die wordt automatisch ingepland en gedeeld met onze tapwachters. Voorheen kwam er veel handwerk kijken bij het plannen met het oude systeem; nu werkt het dus intelligent. Tapwacht zorgt dus voor een perfect getapt biertje aan de bar want PCA zorgt ervoor dat het service- en onderhoudsproces efficiënt en goed verloopt.”
Trots op samenwerking
PCA is trots op de samenwerking met Tapwacht. “Door samen het proces te optimaliseren, te luisteren naar elkaar en verder te bouwen kan PCA nu ook de gebouwde oplossingen aanbieden aan overige klanten,” lacht Sonya. “Samenwerken aan een beter proces!”
Meer weten over Tapwacht?
https://www.tapwacht.nl/over-tapwacht
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen en Jelko wachten hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 41 63 87 65).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan