• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
Digitaal dashboard_PCA

Van eenvoud naar efficiëntie: Optimaliseer jouw werkproces

Technologie is onze moedertaal

We doen er alles aan om de software eenvoudig (in gebruik) en slim te maken (agoritmes, AI, virtuele assistentie). Al jarenlang werken wij met Cloud-technologie zodat alle data op ieder moment voor jou bereikbaar is. Extra veiligheid is ingebouwd met de Authenticator. En dankzij PCA’s Single Sign-on beheer je slechts 1 set inloggegevens ongeacht hoeveel andere systemen of applicaties je gebruikt. Dit vermindert het aantal wachtwoorden dat onthouden moet worden en maakt het inloggen sneller en eenvoudiger.

Legeplekkenvuller

Wij bouwen zelf slimme algoritmes. De Legeplekken-vuller is er zo 1. Als een klant een afspraak afzegt reageert de Legeplekken-vuller automatisch: welke geplande taak, die in de toekomst aangekondigd staat, past bij deze persoon en kan op de route meegenomen worden? Het is een slimme feature die ervoor zorgt dat er nooit meer ‘dure’ tijd verloren gaat. Het schuiven van afspraken frustreert hierdoor de planners niet meer. De Legeplekken-vuller geeft ruimte die we met het blote oog nooit hadden gezien. Winst dus.

Kan ik simpel beginnen en daarna doorgroeien?

Zeker. Kies uit een van de 3 abonnementen, gevuld met slimme functionaliteiten. Het is mogelijk om met PCA Start te beginnen en vervolgens door te groeien naar PCA Plus. Je kunt ook gefaseerd starten. Dan start je met een deel van de functionaliteiten binnen een abonnement. Heb je de basis goed staan? Dan kun je de overige functionaliteiten implementeren en inzetten, om de werk-processen verder te optimaliseren.

Digitaal Planbord PCA

Welke devices moeten wij inzetten voor de buitendienst?

Wat jij wil. De PCA App is de nieuwste mobiele app van PCA en multi-platform. Dat houdt in dat de software op Apple iOS en Android apparaten werkt. Het maakt dus niet uit welk device je inzet voor de buitendienst, de PCA App ondersteunt het.

We zijn veel tijd kwijt met het versturen van afspraakbevestigingen en het wijzigen van afspraken, kan dit eenvoudiger?

Digitaal planbord PCA

Ja, met behulp van software kan dat. PCA helpt je met het verbeteren (en versnellen) van je klantreis. Via een slim afspraakportaal, samen met email- en SMS-berichten weet jouw klant precies wat hij/zij van jou kan verwachten. De teksten en de timing van de berichten richten we speciaal voor jouw organisatie of bedrijf in. Zo vaak en wanneer je maar wilt, kunnen de berichten geautomatiseerd verstuurd worden. Het scheelt jullie veel gedoe en tijd, en de software werkt als een virtuele assistent.

Ben je benieuwd wat de apps van PCA voor jouw bedrijf kan betekenen?

Wij laten het graag zien aan de hand van een gratis proefaccount.

Proefaccount

Ja, ik wil een gratis proefaccount

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Naam*
Privacy*