• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Til je bedrijf naar een hoger niveau met
Newbase & PCA

Naughty Beans verhoogt efficiëntie met Newbase en PCA » Wie volgt? 

In 2016 besloot Naughty Beans de overstap te maken naar Newbase en PCA. Hun vorige operationele systeem voldeed niet en een digitaal planningssysteem ontbrak volledig. Na grondig onderzoek werd gekozen voor Newbase als ERP-oplossing en PCA voor planning.

De situatie voor Newbase en PCA:

Voorheen werden de opdrachten per mail naar de monteurs gestuurd, waarna zij zelf hun routes moesten plannen. Dit leidde regelmatig tot onduidelijkheid, vooral wanneer het ging om gemiste klantbezoeken. De communicatie hierover verliep vaak moeizaam, waardoor het helaas voorkwam dat klanten vergeten werden.

Waarom Newbase en PCA?

  • Klantgerichtheid: De klant staat centraal, met een helder inzicht in de customer journey.
  • Acties op maat: Alle acties sluiten direct aan op de klantbehoefte.
  • Storingsbeheer: Bij meldingen is direct inzicht in gemaakte afspraken, zodat klanten correct geïnformeerd worden.
  • Financieel overzicht: Integratie met Twinfield en Basecone biedt realtime financieel inzicht.
  • Betrouwbare informatie: Door de diepe koppeling tussen Newbase en PCA komt alle informatie uit één bron.

De resultaten:

  • Tijdwinst en drastische verlaging van faalkosten.
  • Vermindering van milieubelasting dankzij slimmere planning.

Voordelen van de combinatie PCA en Newbase:

  • Best of breed: Kennis van specialisten optimaal benut.
  • Korte communicatielijnen: PCA en Newbase werken naadloos samen.
  • Minder werkdruk: Monteurs hoeven niet langer zelf te plannen.
  • Betere afspraken: Naleving van afspraken is verbeterd.
  • Minder papierwerk: Werkzaamheden en onderdelen worden digitaal geregistreerd en direct verwerkt.
  • Snellere facturatie: Minder achterstand en meer grip op de financiële stroom.
Naughty Beans

Nog betere service verlenen door gecoördineerde planning

“Monteurs zetten alles meteen in de PCA-app”

De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen. En dat is precies de reden waarom het zo goed klikt met PCA: een servicegerichte aanpak, zodat de planning bij Naughty Beans nu loopt als een zonnetje.

Efficiënte planning en registratie

PCA helpt je om jullie buitendienst efficiënter te plannen met behulp van onze digitale tools. Met onze software vereenvoudig je planning en registraties. De monteurs zetten uren, formulieren en foto;s in een  makkelijke app  die zowel online als offline werkt.

Dankzij Cloud software is alles voor jou 24/7 inzichtelijk.

Ieder object zichtbaar

Met objectbeheer registreer je ieder systeem apart, ook op meerdere adressen. Zo maak je service en onderhoud voorspelbaar.

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud.


Hier speelt communicatie en afstemming een grote rol, zowel intern als met de opdrachtgever en die eindklant. Het niet ‘in-één-keer-goed’ (kunnen) uitvoeren van opdrachten voorkom je door de juiste installateur, met de benodigde materialen bij het juiste adres te plannen. Onderhoud kun je natuurlijk geautomatiseerd plannen. En het aantal storingen kun je fiks verkleinen door voorspelbaarheid en data te koppelen.