• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
hepro6_klein

HEPRO kozijnen barstensvol ambitie

En daar gaat digitalisering bij helpen

Een gelukkige klant is 1. Maar wist jij al dat ook huizen tegenwoordig gelukkig kunnen zijn? Kozijnen-expert HEPRO doet er alles aan om bewoners meer wooncomfort te leveren met kwaliteit kozijnen, deuren en schuifpuien. En daarmee realiseren zij die gelukkige, en bovendien energiebesparende woning.

Naast het produceren van kozijnen monteert HEPRO met 14 ploegen die monteren bij particulieren en bedrijven. Dit vraagt om een behoorlijke organisatie. Tijd en communicatie spelen dus een hoofdrol. Veel bedrijven zullen de werkwijze van HEPRO herkennen: na het contact met de klant start het proces van inmeten, productie, montage en bijbehorende services.

Het bedrijf in Zuidbroek startte onlangs met het digitale planbord. De grootste winst verwachten de Groningers te behalen in tijd en klanttevredenheid. Martijn Alserda, Hoofd Inkoop, vertelt: “Alle informatie rondom de klant komt samen in een centraal planbord. Wat tevens later dit jaar nog met ons CRM systeem wordt gekoppeld. Naast de planning van alle montage-teams, verloopt de informatie vanuit die teams naar de binnendienst ook digitaal. En we communiceren geautomatiseerd met de klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen. We informeren de klant ook automatisch over onze planning, zodat ze tijdig weten wanneer we komen.”

Slim en geautomatiseerd: “We besparen al tijd, voordat we een uitnodiging naar de klant sturen. We informeren de klant ook automatisch over onze planning, zodat ze tijdig weten wanneer we komen.”

Het inmeten verloopt nu tevens digitaal. “Geen papier meer, dat is duurzamer en fijn, maar vraagt ook om gewenning. Daarom pakken we de verandering van het digitaliseren gefaseerd aan. Er zijn 2 teams gestart met de app die op locatie alle klant- en meetgegevens vastleggen. Als dit allemaal soepel werkt, start het volgende team, zo wennen we rustig en ontstaat er draagvlak binnen ons bedrijf. Daarnaast is het voor de andere teams ook aantrekkelijker om ermee te starten. Tenslotte heeft de digitalisering invloed op onze interne processen dus doordacht veranderen is essentieel.”

HEPRO heeft prachtige ambities, daar gaat de digitalisering bij helpen. Misschien zag je hun naam op tv bij de Grote Huisverbouwing op SBS6? Of bij de nominaties van de Groninger Architectuurprijs voor Karaat, dat Groningse appartementencomplex met goudkleurige kozijnen. Wie op HEPRO.nl kijkt ziet dat het er bruist van de ambitie. “We hebben een Belgische onderneming overgenomen en hier in Groningen willen we de service-afdeling verder uitbreiden,” vertelt Martijn vol enthousiasme.

Je kunt er op rekenen dat er nog heel veel huizen gelukkiger gaan worden de komende jaren (en energiezuiniger!).

PCA wenst HEPRO veel succes!

Aanvragen whitepaper voor de Kozijnen-branche

Ik wil graag de gratis whitepaper ontvangen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Privacy*