Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Machines en systemen bij klanten vragen om tijdig onderhoud, of service-werk. Maak het voorspelbaar zodat er rust komt in jouw bedrijf. En voor die tevreden klant natuurlijk!
“Monteurs zetten alles meteen in de PCA-app”
De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen. En dat is precies de reden waarom het zo goed klikt met PCA: een servicegerichte aanpak, zodat de planning bij Naughty Beans nu loopt als een zonnetje.
PCA helpt je om jullie buitendienst efficiënter te plannen met behulp van onze digitale tools. Met onze software vereenvoudig je planning en registraties. De monteurs zetten uren, formulieren en foto;s in een makkelijke app die zowel online als offline werkt.
Dankzij Cloud software is alles voor jou 24/7 inzichtelijk.
Met objectbeheer registreer je ieder systeem apart, ook op meerdere adressen. Zo maak je service en onderhoud voorspelbaar.
“Alle opdrachten voor het reinigen, plaatsen en onderhouden van tapinstallaties worden automatisch aangemaakt en ingepland door Marlin. Het zorgt voor een flinke besparing op de interne planbelasting en voor een efficiëntere planning met minder reistijd en uitstoot. De 55 tapwachters en 12 monteurs ontvangen via de mobiele PCA-applicatie de juiste informatie en digitale formulieren die ze nodig hebben om hun werk goed uit te voeren. Zo kunnen zij slimmer, beter en sneller werken bij onze 15.0000 klanten op locatie.” – Sonya Engel van Tapwacht
PCA stuurt automatisch berichten naar jouw klanten wanneer een opdracht gepland is. en we herinneren hen bijv een dag of half uur van tevoren aan de komst van de monteur. Doel? Minder niet-thuis-tijd en een happy klant.
Waarom blijven worstelen met ingewikkelde processen en stressvolle deadlines? Ontdek hoe onze beheeroplossingen jouw bedrijf versterken. Neem contact op voor een gratis demo.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan