Direct contact
Ik wil graag meer informatie en/of een DEMO
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren.
Door Forbes Magazine is KONE als enige liften- en roltrappenbedrijf tot één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld uitgeroepen. Heel knap. Tijd om hen de hemd van het lijf te vragen. Van welke data-geheimen kunnen wij nog iets leren?…
Ik wil graag meer informatie en/of een DEMO
"*" geeft vereiste velden aan
En ook met:
Dat voorkomt onrust en zorgt ervoor dat je je klant nog beter kunt bedienen. Veel info kun je vooruit plannen adhv contracten (per locatie, liften) waardoor je snel ruimte voor keuringen kunt plannen (flexibel) of spoedzaken kunt uitvoeren.
Onze software plant adhv vaardigheden van jouw monteurs, locaties en afspraken met de opdrachtgevers en bezoekmomenten op de locaties. Ons systeem barst van de high tech features. Of er nu een kleine of grote groep monteurs buiten actief is; je profiteert van alle voordelen die onze apps bieden.
Naast de technische aspecten van service en onderhoud, is een doordachte planning een essentieel onderdeel van het waarborgen van de optimale prestaties van liften. Een goed georganiseerde service- en onderhoudsafdeling is cruciaal voor het voldoen aan de behoeften van klanten, het minimaliseren van storingen en het maximaliseren van de levensduur van liften.
Met data, krijg je beeld in cijfers. Klopt het wat je dacht? En hoe kun je je klant nog beter helpen? Misschien door hem/haar digitaal mee te laten praten, of door sensoren toe te voegen aan je product of dienst, zodat je eerder dan de klant had verwacht klaar staat. Wij helpen:
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Sander wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 48 02 51 12).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan