Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Lastig om de juiste collega’s te vinden? PCA’s field service software geeft je team extra tijd; grote kans dat die extra kracht voorlopig niet nodig is.
Vernuftige technologie helpt je onderneming, organisatie op voorsprong. Hoe ver wil jij gaan? Benieuwd naar een AI-assistent en volledig geautomatiseerde communicatie met je klant? Of eerst de impact ontdekken van een mobiele app, Planbord of Route-optimalisatie (en meer afspraken op een dag)?
Kies voor het digitaliseren en automatiseren van jouw bedrijfsproces en buitendienst met de field service app. PCA heeft een slim planbord voor de planners, inclusief een AI-Assistent waarmee je je planning volledig automatiseert, mbv Kunstmatige Intelligentie. Meer bonnen per dag jouw business? Bekijk dan de Route-optimalisatie. Koppel met je bestaande systeem, zodat de weg van werk naar factuur korter wordt dan ooit.
“Mensen kunnen dingen die computers niet kunnen. Computers bevestigen, mensen lachen. Net als jij vinden wij persoonlijk contact onwijs belangrijk. Je kunt mij en mijn Support-Team gewoon bellen. Of appen, mailen, langs komen. High Tech is pas echt van meerwaarde als je het mixt met High Touch wat ons betreft. en jaa… ik besta dus echt ;)”
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan