• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
Bouwbedrijf_Maak Service en Onderhoud voorspelbaar. Digitaliseer en automatiseer slim.

Jouw service-proces naar een hoger niveau




Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Met de software van PCA de onderhoudsplanning optimaliseren van jouw klussen

Met de software van PCA de onderhoudsplanning optimaliseren van de klusdienst.

Van zakelijke dienstverlener, installatiebedrijven, specialistische reiniger, onderhoud van tandartsapparatuur, koffiemachineleverancier tot schadeherstelbedrijven. Elk klusdienstbedrijf heeft te maken met de uitdagingen van een service- en onderhoudsproces. Door gebruik te maken van de onderhoudsplanning van PCA wordt dit proces slimmer, beter en sneller.

We helpen bedrijven om de beschikbare capaciteit zo slim en efficiënt mogelijk in te zetten, zeker in de huidige tijd waarin er meer werk dan handen is. Wil je blijven voorlopen op de concurrentie, richt je dan op de inzet van mobiele technologie. Voor de organisatie van het service- en onderhoudsproces is dit van groot belang.

Onze productspecialist aan het woord

Ivo Jansen

Het digitaliseren en automatiseren heeft ook veel voordelen voor jouw medewerkers, zoals:

Innovatie: een krachtig middel voor dagelijks- en mutatie onderhoud

Nooit meer voor een dichte deur staan of onnodig omrijden. Barbara en Ivo laten je tijd en kosten besparen. Direct contact? Bel: 06 81 03 38 92 of mail ons.

Voordelen voor jouw bedrijf

Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen en faciliteer jouw medewerkers optimaal. 

  • Je houdt tijd over.
  • Een efficiëntere planning = een verhoogde productiviteit.
  • Je voorkomt onnodige kilometers (tijd, geld, footprint).
  • Informatie voor de buitendienst binnen handbereik, ook zonder internet.
  • Real-time inzicht in de planning.
  • Juiste vaardigheid bij de juiste opdracht, oftewel de juiste man op de juiste plek.
  • Snelle afhandeling van storingen en spoedklussen.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

“De dingen die wij logisch vinden, zitten er bij PCA veelal in. Voor ons is dat een feest van herkenning.”

Patina Dakdenkers | André de Keijzer

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

“De hele workflow, dus van A naar Z, wordt afgevangen in deze PCA-oplossing.”

GevelBeheer Nederland | Anouar Stit
Ze waren op zoek naar een stukje software dat verbinding moest leggen tussen de buiten- en de binnendienst. En, niet onbelangrijk, de communicatie tussen beide moest vlekkeloos lopen.

“Op het planscherm kun je veel zichtbaar maken, waardoor het plannen voor ons veel makkelijker en overzichtelijker is geworden.”

Koelweb | Samantha Buitenhuis
Het Deventerse bedrijf Koelweb richt zich vooral op bedrijfsmatige koeltechniek in de vorm van koel- en vriescellen voor bijvoorbeeld ziekenhuizen, gemeentes en hotels. Het verbruik van bepaalde koudemiddelen waarmee deze apparaten gevuld zijn, moeten de monteurs vanwege milieuwetgeving precies bijhouden.

De vijf stappen van PCA

1

Opdracht vastlegging

Opdracht vastlegging

Je klant heeft een storing-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je.
2

Slim plannen

Slim plannen

Wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan. Hoe? Door de juiste persoon op de juiste plek te plannen inclusief een geoptimaliseerde route.
3

Registreren

Registreren

De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij moet doen. Met onze gebruiksvriendelijke mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij.
4

Verwerken

Verwerken

De werkzaamheden zijn gepland, uitgevoerd en geregistreerd door de monteur. Alle registraties zijn real-time beschikbaar op kantoor in jouw ERP pakket voor de facturatie, verloning en nacalculatie.
5

Analyse en sturen

Analyse en sturen

Alle verzamelde data biedt waardevolle stuurinformatie. Dit is overzichtelijk in te zien via jouw eigen BI dashboards & rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.

Wij werken al voor

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

werkbon app_PCA

We hebben klanten in verschillende branches

Wij koppelen met