• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Zonwering




Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Weg papierwerk, alle gegevens op 1 plek

Weet je dat het digitaliseren van je klantproces je veel oplevert? Van het klantcontact, inmeten,  de bestelling, levering en montage tot aan je facturatie. Weg met al die losse papieren. Met onze digitale planning en slimme werkbon app werk je snel en simpel digitaal. 

Weg losse papieren, ga digitaal

  • Alle informatie voor de binnen- en buitendienst digitaal;
  • Werkbonnen, historie, formulieren, foto’s in één app;
  • Geen dubbel werk meer;
  • Professionele communicatie met de klant;
  • …nog veel meer!
Digitaal planbord PCA

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

“De dingen die wij logisch vinden, zitten er bij PCA veelal in. Voor ons is dat een feest van herkenning.”

Patina Dakdenkers | André de Keijzer

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

“De hele workflow, dus van A naar Z, wordt afgevangen in deze PCA-oplossing.”

GevelBeheer Nederland | Anouar Stit
Ze waren op zoek naar een stukje software dat verbinding moest leggen tussen de buiten- en de binnendienst. En, niet onbelangrijk, de communicatie tussen beide moest vlekkeloos lopen.

“Op het planscherm kun je veel zichtbaar maken, waardoor het plannen voor ons veel makkelijker en overzichtelijker is geworden.”

Koelweb | Samantha Buitenhuis
Het Deventerse bedrijf Koelweb richt zich vooral op bedrijfsmatige koeltechniek in de vorm van koel- en vriescellen voor bijvoorbeeld ziekenhuizen, gemeentes en hotels. Het verbruik van bepaalde koudemiddelen waarmee deze apparaten gevuld zijn, moeten de monteurs vanwege milieuwetgeving precies bijhouden.

“We kunnen nu de planning beter coördineren zodat de monteurs niet zelf nog van alles onderweg moeten regelen.”

Naughty Beans | Irene Hop – van den Berg

De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.

“Het zorgt voor een flinke besparing op de interne planbelasting en voor een efficiëntere planning met minder reistijd en uitstoot.”

Tapwacht | Sonya Engel

De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.

Wij werken al voor

Wij koppelen met