• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Verzet meer werk
met je huidige team

Gevonden hoor: een nuchtere, high-tech assistent voor jouw planning

Goede medewerkers vinden is pittig. Er is veel werk en het kan druk onderweg zijn. Wij helpen jullie om de beschikbare capaciteit zo efficiënt mogelijk in te zetten. Met high-tech software blijf je bovendien je concurrentie voor. En kun je transparanter communiceren met je opdrachtgevers.

Resultaat:  

  • Digitale werkbonnen, planbord en route-optimalisatie
  • Meer werkbonnen per dag per medewerker (meer rendement) 
  • Communiceer ‘persoonlijk’ maar geautomatiseerd met je (eind)klant
  • Snellere afhandeling van taak tot factuur

De juiste info via de app naar buiten. En registraties naar wens binnen.

CO2 besparing

Financiële besparing

Tijdsbesparing

Efficiënte routeplanner

Jouw klanten kunnen 24/7 rekenen op een snelle afhandeling van installatie, reparatie en onderhoud.

Hier speelt communicatie en afstemming een grote rol, zowel intern als met de opdrachtgever en die eindklant. Het niet ‘in-één-keer-goed’ (kunnen) uitvoeren van opdrachten voorkom je door de juiste installateur, met de benodigde materialen bij het juiste adres te plannen. Onderhoud kun je natuurlijk  geautomatiseerd plannen. En het aantal storingen kun je fiks verkleinen door voorspelbaarheid en data te koppelen. Benieuwd wat het jouw organisatie oplevert?

Software voor jouw technisch installatiebedrijf

Ivo Jansen, product-specialist PCA

“De installatiebranche is een van onze favorieten. Wij kennen jouw proces en helpen je graag bij het optimaal inrichten van dit service- en onderhoudsproces.” Door de inzet van onze slimme oplossingen kun jij zorgen voor:

“Hoewel we high tech producten hebben, houden we van persoonlijk contact. We kennen onze klanten bij naam en als jij belt, spreek je een van mijn collega’s.  Wij denken altijd met je mee, daar komt geen ander systeem aan te pas dan ons menselijke boerenverstand.”

Aanvragen gratis whitepaper

Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Privacy*

“Tevreden huurders door een soepel onderhoudsproces met veel first-time-fix”

Parteon | Mark Hooijberg

Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?

“Efficiëntie en overzicht voor BAKO dankzij slimme koppeling Handsoft en PCA”

BAKO | Mark de Jong

In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

“De dingen die wij logisch vinden, zitten er bij PCA veelal in. Voor ons is dat een feest van herkenning.”

Patina Dakdenkers | André de Keijzer

Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.

“Dit systeem biedt een naadloze koppeling tussen het calculatiesysteem en de planningssoftware.”

DAKaccent | Teun Janssen
Dankzij de samenwerking met PCA heeft DAKaccent aanzienlijke stappen gezet in het digitaliseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. De software heeft geleid tot verbeterde efficiëntie, lagere administratieve lasten en betere controle over projecten en service-opdrachten.

Wij werken al voor

Wij koppelen met