Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » Itris
Door jouw planning intelligenter te maken, veraangenaam je het contact met bewoners, (onder)aannemers en relaties. Het maakt je bedrijfsvoering slimmer en sneller. Itris en PCA koppelen zodat je met ViewPoint kunt blijven werken (Itris-software) en geniet van de voordelen van digitaal en intelligent plannen.
ViewPoint is gemaakt voor woningcorporaties in Nederland en biedt een best practice oplossing. Zowel Itris als PCA werken al vanaf ‘hun eerste levensdag’ voor corporaties. Daardoor verstaan we elkaar en belangrijker nog: jullie.
Wil je weten hoe die samenwerking in jouw voordeel uitpakt?:
Voor de corporatie kan het een hele puzzel zijn om alle vakmannen zo efficiënt mogelijk in te plannen. Alle gemeldereparatiewerkzaamheden laten uitvoeren
door de best passende vakman, op het tijdstip dat het de huurder schikt, vraagt om ondersteuning van slimme planningssoftware.
Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.
"*" geeft vereiste velden aan
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan