• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Richt jouw werkproces in met RGS+ en PCA

De tool om grip te houden op vastgoed­onderhoud

Online, snel en makkelijk te gebruiken


RGS+ is een cloudapplicatie gericht op het onderhouden en verduurzamen van vastgoed in brede zin, om het RGS proces (Resultaat Gericht Samenwerken) te borgen en om het eenvoudig te maken.

RGS+ zorgt voor een geïntegreerde, toekomstgerichte aanpak van het onderhoud. Je maakt hiermee niet alleen een theoretisch MJOP, maar ook een onderbouwde inspectie. Je legt meteen de basis voor heldere prestatieafspraken en een efficiënte samenwerking met je onderhouds- en bouwpartners. Hierdoor zijn de kosten en de kwaliteit van het gebouw beter te voorspellen en te sturen.

Wij koppelen met

Aanvragen gratis whitepaper

Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Privacy*

“PCA plugt naadloos in op de audiovisuele praktijk van Impaqt Media”

Impaqt Media | Guyon da Silva Solis

Bij Impaqt Media draait alles om beleving. De juiste muziek op de juiste plek, passende visuals op schermen in winkels en hardware die werkt.

“Digitale slagkracht voor een groeiend verhuurbedrijf”

Boels | Tom Deckers

Bij de divisie Site Accommodation van Boels is de afgelopen jaren veel veranderd. De organisatie groeide stevig en met die groei ontstond de behoefte aan meer structuur in de inzet van monteurs.

“Tevreden huurders door een soepel onderhoudsproces met veel first-time-fix”

Parteon | Mark Hooijberg

Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?

“Efficiëntie en overzicht voor BAKO dankzij slimme koppeling Handsoft en PCA”

BAKO | Mark de Jong

In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

Wij werken al voor

Wij koppelen met