Bij Impaqt Media draait alles om beleving. De juiste muziek op de juiste plek, passende visuals op schermen in winkels en hardware die werkt.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » RGS+
Online, snel en makkelijk te gebruiken
RGS+ is een cloudapplicatie gericht op het onderhouden en verduurzamen van vastgoed in brede zin, om het RGS proces (Resultaat Gericht Samenwerken) te borgen en om het eenvoudig te maken.
RGS+ zorgt voor een geïntegreerde, toekomstgerichte aanpak van het onderhoud. Je maakt hiermee niet alleen een theoretisch MJOP, maar ook een onderbouwde inspectie. Je legt meteen de basis voor heldere prestatieafspraken en een efficiënte samenwerking met je onderhouds- en bouwpartners. Hierdoor zijn de kosten en de kwaliteit van het gebouw beter te voorspellen en te sturen.
Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.
"*" geeft vereiste velden aan
Bij Impaqt Media draait alles om beleving. De juiste muziek op de juiste plek, passende visuals op schermen in winkels en hardware die werkt.
Bij de divisie Site Accommodation van Boels is de afgelopen jaren veel veranderd. De organisatie groeide stevig en met die groei ontstond de behoefte aan meer structuur in de inzet van monteurs.
Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Heleen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 18 79 36 04).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan