Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » Service en onderhoud
Met een dashboard waar alle bedrijfsinformatie samenkomt, werk je slimmer, beter en sneller. Software helpt je met het digitaliseren en automatiseren van je:
Ik wil graag de gratis whitepaper ontvangen
"*" geeft vereiste velden aan
Nooit meer voor een dichte deur staan of onnodig omrijden.
Barbara en Ivo laten je tijd en kosten besparen.
Direct contact?
Bel: 06 81 03 38 92 of mail ons.
PCA is groot voorstander van standaarden zodat de digitale communicatie in de keten eenvoudiger doorgevoerd kan worden. Zo omarmen wij al jaren de DICO standaard en nemen wij actief deel aan de onderhoudscommissie van de Ketenstandaard Bouw & Techniek. Wij kennen de woningcoöperaties met hun ketenpartners als geen ander, aangezien wij de gehele keten met onze innovatieve oplossingen bedienen. Dagelijks helpen wij organisaties met de verdere adoptie van deze standaard met het doel om dubbel invoerwerk te voorkomen en elkaar realtime inzicht te geven.
Dagelijks Onderhoud organiseren met verschillende partijen is een organisatorische uitdaging. Als je de administratieve processen automatiseert win je al veel.
Werk je voor een woningcorporatie, dan heb je vaak andere bronsystemen (ERP). Digitaal samenwerken is dan essentieel. En de DICO-standaard kan natuurlijk van grote meerwaarde zijn.
Ontvangen jullie opdrachten per mail met bijbehorend heen en weer bellen voor het plannen? Die communicatie kan automatisch tussen beide systemen geregeld worden. Dat scheelt veel handelingen en de status is dan voor iedereen inzichtelijk.
Iedere dag ontwikkelen we slimme tech-toepassingen voor de de bouw. Wij kennen de dynamiek met medewerkers, opdrachtgevers, klanten en de regelgeving en hoge eisen waaraan je moet voldoen. De apps van PCA helpen je met:
Naast de planning van alle montage-teams en informatie die zij ons realtime aanleveren, communiceren we ook geautomatiseerd met onze klanten. Zo besparen we al tijd, nog voordat we een uitnodiging naar de klant sturen.
“In een ervaringssessie met andere bouwers tipten verschillende bouwers ons over de samenwerking met AFAS en PCA,” vertelt Thijs Duin, hoofd projectvoorbereiding bij Ooijevaar | bevlogen bouwers.
Met PCA en Exact Online hebben zij het hele proces + de administratie en facturatie gekoppeld. En, extra fijn voor de toekomst: onze software kan meegroeien met het bedrijf. Net wat zij nodig hebben…
In april ’22 won Mercuur Bouw de tender voor het Mutatie Onderhoud van woningcorporatie Eigen Haard in Amsterdam. En daarmee startte een mooie rollercoaster voor de teams van Chris de Boer, eigenaar van Mercuur Groep. “Een maand later startte het werk al en daarmee kwam er een extra bonnenstroom op gang. Hierdoor had ik direct behoefte aan een efficiënt systeem. De planningssoftware die we destijds gebruikten kon uitgebouwd worden maar daar rekende de leverancier een jaar voor. Ik had het direct nodig, nú…
‘Die tevreden (veeleisende) klant.’
Hoe realiseren de medewerkers van Jansen Huybregts datzelfde doel?…
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan