Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Home » Digitalisering in de bouw
In jouw (huidige) dashboard komt alle bedrijfsinformatie samen. Zodat je slimmer kunt werken, beter en sneller. Software helpt je met het digitaliseren en automatiseren van je:
High tech en eenvouwig in gebruik: digitale plannings-tools.
Met intelligente software werken jouw binnen- en buitendienst sneller en efficiënt samen. Plan en communiceer digitaal en geautomatiseerd.
Verhoog transparantie, duurzaamheid, klanttevredenheid en omzet.
Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.
"*" geeft vereiste velden aan
Dagelijks Onderhoud organiseren met verschillende partijen is een organisatorische uitdaging. Als je de administratieve processen automatiseert win je al veel.
Werk je voor een woningcorporatie, dan heb je vaak andere bronsystemen (ERP). Digitaal samenwerken is dan essentieel. En de DICO-standaard kan natuurlijk van grote meerwaarde zijn.
Ontvangen jullie opdrachten per mail met bijbehorend heen en weer bellen voor het plannen? Die communicatie kan automatisch tussen beide systemen geregeld worden. Dat scheelt veel handelingen en de status is dan voor iedereen inzichtelijk.
Iedere dag ontwikkelen we slimme tech-toepassingen voor de de bouw. Wij kennen de dynamiek met medewerkers, opdrachtgevers, klanten en de regelgeving en hoge eisen waaraan je moet voldoen. De apps van PCA helpen je met:
Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?
In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.
Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.
Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
Onze tech-teams maken je werkprocessen efficiënter. Weten hoe? Jeroen wacht hier op je bericht (Liever sneller? Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 81 03 38 92).
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan