Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Meld je aan, dan weet jij alle tech-innovaties als eerst!
"*" geeft vereiste velden aan
Richt het werkproces van je bouwbedrijf slim in met de software van PCA. Wij helpen je met:
Lees dan snel verder om de oplossingen te vinden die jouw werk een stuk efficiënter maken.
De toekomst in met je bouwbedrijf door Dagelijks- onderhoud en Mutatie Onderhoud.
Dagelijks Onderhoud organiseren met verschillende partijen is een organisatorische uitdaging. Als je de administratieve processen automatiseert win je al veel.
Werk je voor een woningcorporatie, dan heb je vaak andere bronsystemen (ERP). Digitaal samenwerken is dan essentieel. En de DICO-standaard kan natuurlijk van grote meerwaarde zijn.
Ontvangen jullie opdrachten per mail met bijbehorend heen en weer bellen voor het plannen? Die communicatie kan automatisch tussen beide systemen geregeld worden. Dat scheelt veel handelingen en de status is dan voor iedereen inzichtelijk.
Iedere dag ontwikkelen we slimme tech-toepassingen voor de de bouw. Wij kennen de dynamiek met medewerkers, opdrachtgevers, klanten en de regelgeving en hoge eisen waaraan je moet voldoen. De apps van PCA helpen je met:
Dat scheelt tijd, werk, frustratie. Bovendien communiceer je geautomatiseerd met je klanten en de eind-klant (huurder bijv.).
Door je mensen ‘buiten’ intelligent te plannen, neem je werkdruk weg bij je team. Je maakt werk en resultaten voorspelbaar, je routes slimmer (en groener) en je automatiseert je klantcontact. Alle gegevens incl. die uit jouw bedrijfssysteem (ERP) komen samen in 1 dashboard. Van taak naar factuur gaat sneller (en foutlozer) dan ooit.
Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen, in bonnen-werk, in je Garantie-werk, en faciliteer jouw onderneming optimaal.
Demo zien? Ontdek jouw voordelen.
Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.
Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud
In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?
Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.
Gebruik maken van partijen die goed zijn in wat ze doen. Dat is het adagium van dakdekkersbedrijf Patina Dakdenkers. “We kozen een nieuw systeem om onze klanten beter van dienst te zijn en onze automatisering verder te optimaliseren,” vertelt André de Keijzer.
De naam van het bedrijf heeft een beetje een ondeugend tintje: Naughty Beans. Omdat ze alles net even iets anders doen, vinden ze zelf. Daarmee willen ze mensen aan het denken zetten, want met kleine gebaren en slimme keuzes kun je het verschil maken. Daar hoort ook een uitstekende service bij met eigen serviceteams en korte communicatielijnen.
De liefde voor de horeca zit diep bij het van origine Schiedamse Tapwacht (onderdeel van Facilicom Group). Zij zorgen voor het technisch onderhoud van tapinstallaties in de horeca zodat jouw biertje lekker, fris en gezond geserveerd kan worden.
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in, dan mailen wij je een paar keer per jaar over niet-te-missen-innovaties.
"*" geeft vereiste velden aan