• Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount
    • Veelgestelde vragen

      Vragen? Check onze FAQ

      Gratis proefaccount

Voeg waarde toe aan Dagelijks en Mutatie Onderhoud

Plan Service en Onderhoud digitaal en efficiënt

Richt het werkproces van je bouw- of aannemersbedrijf slim(mer) en efficiënt(er) in met de software van PCA. Wij helpen je met:

Digitaal planbord + App op mobiel
Voeg intelligentie toe aan de complexe planning rondom Dagelijks Onderhoud, Mutatie Onderhoud en (reparatie)services. Ons Planbord genereert meer tijd in een dag. 

Kan jouw planning foutlozer, mensgerichter, winstgevender, corporatieproof?

Ja. Want met een digitaal planbord, ingericht voor jullie werkproces, creëer je tijd.

Onze software ziet mogelijkheden die je met het blote oog niet ziet. Speciaal voor bouwers en aannemers hebben we tools die intelligentie toevoegen aan jullie werkproces. Zo kun je bewoners/locaties meer inspraak geven in de te maken afspraak, transparant rapporteren aan opdrachtgevers, je service en onderhoud automatisch plannen, iedere collega buiten alle benodigde info per taak geven op zijn/haar mobiel, je materieel automatisch meeplannen, kantoor en de collega’s buiten efficiënt en effectief laten samenwerken (realtime documenten delen, foto’s van de locatie, etc).

Wil je weten hoe een digitaal planbord jullie werkproces slimmer beter sneller maakt?

Met een app voor de uitvoering bij je medewerkers op hun mobiel/tablet? Lees de klantverhalen van Ooievaar Bouw, Boels, Pluimers Isolatie, Jansen Huijbregts en anderen…

Plannen: Hier komt de opdracht van de opdrachtgever binnen met de gegevens van de te bezoeken locatie of huurder.

“PCA begrijpt hoe onze business werkt: dat de voorspelbaarheid van het werk belangrijk is en hoe we sturen op kpi’s.”

“PCA begrijpt hoe onze business werkt: dat de voorspelbaarheid van het werk belangrijk is en hoe we sturen op kpi’s.”

‘We willen het werk vereenvoudigen en de afdeling onderhoud verder digitaliseren.’

Ontmoet ons op bouw-events

We haken aan bij partners, verzorgen inspirerende sessies buitenshuis en nemen deel aan interessante beurzen. Eigenlijk doen we er alles aan om jou te ontmoeten!

Zien waar je ons tegen het lijf kan lopen? Of deelnemen aan een online vragenuurtje-uurtje?

werkbon app_PCA

De toekomst in met meer intelligentie rondom Dagelijks- en Mutatie Onderhoud

  • Beslisboom (Locatie Element Defect Opdracht)
  • Bewoners-, opdrachtgevers-, onderaannemersportaal
  • Periodiek onderhoud automatisch plannen
  • Prijsboekregels per opdrachtgever
  • Integratie met jouw ERP
  • Planbord voor S&O en Projecten
  • Handige app voor buitendienstmedewerker
  • Slimme planvoorstellen en route optimalisatie adhv AI
  • Formulieren, foto’s, materiaal, uren
  • Klantcommunicatie via mail en SMS
  • Ontvangen/versturen DICO berichten
Ontdek de kracht van geavanceerde planningstechnieken

Stel je een planning voor die zichzelf aanpast. Denkt als een leider.
En altijd één stap vooruit is.

Grip opservice en onderhoud dmv een meedenkende planning

Ivo, werkt voor de grootste (en kleinere) bouwers van het land

Dagelijks Onderhoud organiseren met verschillende partijen is een organisatorische uitdaging. Als je de administratieve processen automatiseert win je al veel. Maar er is zoveel meer te winnen met onze software.

Werk je voor een woningcorporatie, dan is digitaal samenwerken essentieel. Transparante rapportages. Snelle uitwisseling van info met onderaannemers. Communicatie met bewoners/locaties. Plus de inzet van de DICO-standaard.

Ontvangen jullie opdrachten per mail met bijbehorend heen en weer bellen? Die communicatie kun je automatisch regelen tussen beide systemen. Dat scheelt veel handelingen en de status is dan voor iedereen inzichtelijk.

Wij begrijpen de dynamiek in de bouw/aannemerij met medewerkers, opdrachtgevers, klanten en de regelgeving en hoge eisen waaraan je moet voldoen. PCA helpt jullie met:

Aanvragen gratis whitepaper voor de bouw

Ontvang de gratis whitepaper met alle tips en adviezen over slim digitaal en automatisch plannen. Deze ontvang je direct. We hebben daar alleen wel jouw gegevens voor nodig.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden we je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Ga voor meer informatie over je e-mail add-on opties naar de volgende pagina (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Privacy*
Digitaal planbord PCA

Plan jij al automatisch?

Dat scheelt tijd, werk, frustratie. Bovendien communiceer je geautomatiseerd met je klanten en de eind-klant (huurder bijv.). De mate van automatiseren beslis jijzelf.

Door je mensen ‘buiten’ slim te plannen, neem je werkdruk weg bij je team. Je maakt werk en resultaten voorspelbaar, materieel plan je automatisch mee, alle routes rijd je slimmer (en groener en goedkoper). Alle gegevens incl. die uit jouw bedrijfssysteem (ERP) komen samen in 1 dashboard. Van taak naar factuur gaat sneller (en foutlozer) dan ooit.

Voordelen voor jouw bouwbedrijf

Investeer in het digitaliseren en automatiseren van jouw service- en onderhoudsprocessen, in bonnen-werk, in je Garantie-werk, en faciliteer jouw onderneming optimaal. 

  • Efficiënter werken geeft een verhoogde productiviteit.
  • Je voorkomt onnodige kilometers (tijd, geld, footprint).
  • Informatie voor de buitendienst binnen handbereik, ook zonder internet.
  • Kantoor heeft real-time inzicht in de activiteiten buiten.

Demo zien? Ontdek jouw voordelen.

Wij werken ook voor

“PCA plugt naadloos in op de audiovisuele praktijk van Impaqt Media”

Impaqt Media | Guyon da Silva Solis

Bij Impaqt Media draait alles om beleving. De juiste muziek op de juiste plek, passende visuals op schermen in winkels en hardware die werkt.

“Digitale slagkracht voor een groeiend verhuurbedrijf”

Boels | Tom Deckers

Bij de divisie Site Accommodation van Boels is de afgelopen jaren veel veranderd. De organisatie groeide stevig en met die groei ontstond de behoefte aan meer structuur in de inzet van monteurs.

“Tevreden huurders door een soepel onderhoudsproces met veel first-time-fix”

Parteon | Mark Hooijberg

Een van de belangrijkste corporatieprocessen is het onderhoudsproces. Want hoe voer je dit op zo’n manier uit dat de huurder snel en efficiënt wordt geholpen en bij afloop tevreden is?

“Efficiëntie en overzicht voor BAKO dankzij slimme koppeling Handsoft en PCA”

BAKO | Mark de Jong

In de koeltechniek draait alles om precisie en snelheid. Dat weten ze bij BAKO Bedrijfskoeling & Airconditioning B.V. uit Rhoon als geen ander.

“Snelheid als standaard: waarom EFAFLEX en PCA al 18 jaar samenwerken”

EFAFLEX | Mark Uittenbogaard

Wat achttien jaar geleden begon als een zoektocht naar efficiënte planning en betere communicatie tussen binnendienst en monteurs, groeide bij EFAFLEX Nederland uit tot een partnerschap met PCA.

“Hoe PCA bijdroeg aan de groei van Total Air Care”

Total Air Care | Robert de Groot

Digitalisering verandert niet alleen processen, maar ook bedrijven. Dat ontdekte Total Air Care uit Wateringen toen ze besloten hun werkbonnenproces te moderniseren.

“Niet alleen flexibeler, maar ook toekomstbestendig”

FEGON | Arco Roodenburg

Door gebruik te maken van slimme algoritmes wordt elke route nauwkeurig geoptimaliseerd, zodat medewerkers snel en effectief hun werk kunnen uitvoeren.

“Data verzamelen is essentieel”

Comfort Partners | Jim Commandeur

Klanten willen 24/7 kunnen rekenen op een snelle afhandeling van storingen, reparatie en onderhoud

“KONE, de liften-koning”

KONE | Marc de Bruin

In Nederland werken zo’n 1.000 medewerkers bij KONE. Met de goed getrainde monteurs hebben zij de hoogste dekkingsgraad in Nederland, er is altijd een monteur in de buurt. KONE levert en onderhoudt liften, roltrappen en gebouwdeuren. Wat is hun geheim?

“Met het plansysteem worden de opdrachten inzichtelijk voor de herstelmeesters buiten.”

Novanet | Arjen de Man

Ruim twaalf jaar geleden creëerde PCA voor schadeherstelbedrijf Novanet BV een op maat gemaakte koppeling tussen hun CRM-systeem en de werkzaamheden die de herstelmeesters op locatie uitvoeren.

De vijf stappen van PCA

1

Opdracht vastlegging

Opdracht vastlegging

Je klant heeft een storings-, onderhouds- of reparatieverzoek. Dat melden zij via het digitale klantportaal of telefonisch bij je.
2

Slim plannen

Slim plannen

Wij zorgen voor grip op de planning. Is de inhoud van de opdracht bekend? Wij koppelen er een optimale planning aan. Hoe? Door de juiste persoon op de juiste plek te plannen inclusief een geoptimaliseerde route.
3

Registreren

Registreren

De vakman kan direct aan de slag, want hij weet exact wat hij/zij moet doen. Met PCA's mobiele app houden we belangrijke gegevens automatisch bij.
4

Verwerken

Verwerken

De werkzaamheden zijn gepland, uitgevoerd en geregistreerd door de monteur. Alle registraties zijn real-time beschikbaar op kantoor in jouw ERP pakket voor de facturatie, verloning en nacalculatie.
5

Analyse en sturen

Analyse en sturen

Alle verzamelde data biedt waardevolle stuurinformatie. Dit is overzichtelijk in te zien via jouw eigen BI dashboards & rapporten, zodat je met één druk op de knop kunt bijsturen.

We hebben klanten in verschillende branches

Wij koppelen met